بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی است.


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809243

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در امور اهل سنت کرمانشاه:

حجت الاسلام حجت الله فاضلی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی است که توسط مقام معظم رهبری تبیین شد بنابراین بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: بیان گام دوم انقلاب نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی است که مقام معظم رهبری تبیین کردند، بنابراین بسیار مهم است.

رئیس دفتر رهبری اهل سنت در کرمانشاه افزود: دشمنان اسلام در دو سه قرن گذشته همواره به دنبال توطئه چینی برای تفرقه، تفرقه و جدایی جهان اسلام از یکدیگر و همچنین ایجاد اختلاف و نزاع بوده اند. نزاع بین جهان اسلام «انقلاب همه این نقشه های شوم را خنثی می کند.

وی خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب با بصیرت و افق بسیار بلند مقام معظم رهبری، گامی در جهت خنثی سازی تمامی نقشه های شوم دشمنان اسلام و در عین حال کاربردی برای رسیدن به جامعه اسلامی به ویژه است. نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه.

حجت الاسلام فاضلی گام دوم انقلاب را راهبردی ترین الگوی جهانی شدن اسلام دانست و گفت: گام دوم انقلاب در واقع گام صدور انقلاب اسلامی و نهادینه سازی ارزش های انقلاب اسلامی در منطقه است. و جهان

وی ادامه داد: اگر دانشمندان با دقت لازم به گام دوم انقلاب توجه کنند، متوجه خواهند شد که نقشه راه برای همه نیازهای جامعه تبیین و کنار گذاشته شده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اهل سنت کرمانشاه گفت: بیانیه گام دوم اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ملت متحد بهترین الگو و نقشه راه است.

وی افزود: بصیرت و آگاهی رهبر معظم انقلاب در طول چهار دهه انقلاب منجر به آزادسازی گام دوم انقلاب شد، لذا اندیشمندان حوزه، دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی باید توجه لازم را داشته باشند. مفاد این بیانیه.» اوضاع را درست کنید.

حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه در حوزه قانون گذاری نیز باید بیش از سایر مراکز به گام دوم انقلاب توجه داشته باشند و اصول گام دوم را به قانون مصوب تبدیل کنند، گفت: در این زمینه باید به عنوان قانون اساسی اقدام شود.

وی گفت: بر اساس این نقشه راه، نهادها، ارگان ها، مراکز آموزشی، پژوهشی، آموزشی و پژوهشی باید هدایت شوند و قانونگذار خواسته های ولی فقیه در گام دوم انقلاب را برای همه دستگاه ها به قانون تبدیل کند و مانع شخصی شود. یا مشروط .

حجت الاسلام فاضلی گفت: برای اجرای نقشه راه (گام دوم انقلاب) باید مصوباتی را تصویب کنند تا جامعه روز به روز منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری را اعمال کند و شاهد اعتلای نام انقلاب باشد. و امت اسلامی در جهان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید