این بیانیه گام دوم نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی / اجرای اقتصاد مقاومتی است. مشکلات کشور را درمان کند


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808619

مجتبی معصومی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، نقشه راه دهه پنجم انقلاب را ترسیم کردند و نکات کلیدی مهمی را مشخص کردند که برای تحقق آنها باید برنامه ریزی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی معصومی فعال دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم خود نقشه راه دهه پنجم انقلاب را ترسیم کردند و نکات مهمی را بیان کردند که برای تحقق آن باید برنامه ریزی کرد. آنها.”

وی با بیان اینکه در این بیانیه حدود 40 بار واژه «جوانان» به کار رفته است، ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت حضور پرشکوه جوانان در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و در دهه پنجم به 43 سالگی رسید. .

این فعال دانشجویی افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه به پیشرفت علمی اشاره می کنند که باید در دهه پنجم انقلاب با اعتماد و حمایت از دانشجویان و پژوهشگران به قله های علمی برسیم.

وی ادامه داد: امروز باید به صورت خیلی کم وارد حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا شویم و در این زمینه همگام با دنیا پیشرفت کنیم چرا که دنیا در تلاش است تا داده ها را بگیرد و بر کشورها در این حوزه تاثیر بگذارد. “

معصومی گفت: در طول این 43 سال نقاط ضعف و قوت زیادی داشته ایم که باید آن ها را تقویت و با «نقدینگی» نقاط ضعف را جبران کنیم.

وی گفت: قطعا با اجرای اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی حل می شود. توجه به غرب مشکلات را حل کرده است.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: معنا و نقش فقیه موفقیت و پیشرفت انقلاب 43 ساله بی بدیل است که در این بیانیه به آن اشاره نشده است و باید برای جامعه توضیح داده شود که رهبری چه نقش مهمی در نظام جمهوری اسلامی دارند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید