بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه آینده کشور است/ هر چیزی که منجر به نارضایتی مردم شود باید از بین برود.


ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814477

فیروزی گفت: مقام معظم رهبری در کنار بیان خوب دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقشه راه امیدوارکننده ای برای آینده انقلاب اسلامی و در نهایت تحقق تمدن نوین اسلامی تعیین کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده مردم ناطنز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را نیز سرلوحه قرار دهیم، گفت: اولین مسئله مهم این است که باید مردم داشته باشند زیرا سرمایه و پشتوانه نظام است که رضایت مردم از اقدامات را می طلبد.

رحمت الله فیروزی ادامه داد: رفع تبعیض و فساد و هر آنچه باعث نارضایتی مردم می شود باید عنوان کارمندان ما باشد چرا که این موضوع خود به خود رضایت و اتحاد مردم را تضمین می کند.

وی به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: تجربه نشان داده است که نمی توان به کشورهای استکباری در سراسر جهان اعتماد کرد. وقتی در صحنه گرفتار شد چه کسی به اوکراین آمد؟ بنابراین، اگر به بیرون نگاه کنیم، درست نیست. نگاه ما باید به داخل و منابع، قابلیت ها و امکانات ما باشد. با مردم صادق باشید و حل مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید.

فیروزی در پایان تاکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود درباره گام دوم انقلاب، علاوه بر بیان خوب دستاوردها و داشته های انقلاب اسلامی، نقشه راه امیدوارکننده ای را برای آینده انقلاب اسلامی و در نهایت تحقق یک تمدن نوین اسلامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید