جهاد تبیین نحوه مقابله با جنگ هیبریدی است/ دشمن پایه های تمدن اسلامی را نشانه گرفته است

وی با تاکید بر جهاد تبیین و بحث روشنگرانه ادامه داد: مقام معظم رهبری سال گذشته فرمودند جهاد تبیین یک واجب شرعی، عینی و همگانی است و همه باید این جهاد را انجام دهند و زمانی که رهبر دینی جامعه بحث را تبدیل به یک بحث کند. آنها اعلام می کنند که وظیفه ما در قبال او روشن است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بابیان اینکه باید مانند پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سربازان ولی فقیه در میدان باشند تا نیازی به حضور فرمانده میدانی نباشد، تصریح کرد: زمانی که امام خمینی (ره) (ع) اعلام جنگ سخت کرد، رزمندگان اسلام از زن و مرد و پیر و جوان در میدان حاضر شدند و در جبهه حضور یافتند و در شرایط کنونی باید در نبرد ترکیبی در میدان حضور داشته باشیم. از دشمن و با این همه مقابله کنید.

زارع کمالی تصریح کرد: مهمترین ویژگی یک رزمنده در هر میدانی شناخت میدان نبرد، دشمن و هدف دشمن و حضور به موقع در میدان است که این همان کاری است که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس انجام می دهند. و به دستور حضرت امام (ره) در هر منطقه ای میدان جنگ سنگینی که در آن با استکبار مواجه بودیم گفتند.

وی با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد گفت: در آن زمان همه دست به دست هم دادند تا این انقلاب نوپا حفظ شود و در هشت سال دفاع مقدس فقط رژیم بعث قبل از ما وجود نداشت، دشمن با ما در مقابل ما بود. تمام تجهیزات و امکانات و ما با دستانمان بودیم. ما در مقابل این امکانات خالی ایستادیم و حضور در میدان حتی با دست خالی، حتی اگر دشمن همه تجهیزات و امکانات را با خود آورده باشد، پیروزی برای مؤمنان و مسلمانان است، به شرطی که اخلاص داشته باشیم و به سخنان گوش فرا دهیم. فرمان حاکم و وارد میدان شوید .

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه به فرموده رهبری امروز در جنگ تلفیقی با اندیشه و علم دشمن مواجه شده ایم، اظهار داشت: یکی از راه های مقابله با این امر جهاد تبیین و روشنگری است که همه باید آن را بسازیم. کاهش تلاش ها در این زمینه

زارع کمالی با اشاره به بیانات رهبری در گام دوم انقلاب، هدف انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن اسلامی دانست که زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد و گفت: ما در ایجاد این تمدن در حوزه سخت افزاری که شامل علم و صنعت می شود، به خوبی عمل کرده اند، اما در حوزه نرم افزارهای مرتبط با سبک زندگی، خانواده، تجاری و روابط اجتماعی، عملکرد خوبی نداشته است.

وی خانواده اسلامی، تربیت و الگو را سه پایه اصلی تمدن اسلامی می داند و می افزاید: دشمن در این مناطق فعال است به گونه ای که با کنترل جمعیت در دهه 70 و 80 که دشمن ما به کمک آمد. در بحبوحه تحریم های اقتصادی با تمرکز بر جایگاه مادر در خانواده، افزایش طلاق، بحث فرزندآوری و جایگزینی آن با دامپروری، وضعیت مهدکودک ها و تبدیل آنها به مهدهای رقص به این نقطه رسیده ایم. و ترانه ها و تغییر جای شهدا و جلادان از مصادیق کار دشمن است.

زارع کمالی با بیان اینکه نگران وضعیت جامعه هستیم اما ناامید نیستیم، جهاد امید آفرین را یکی از جهادها برشمرد و اظهار داشت: ایران با توجه به مولفه های قدرت در ده جایگاه بالا و پایین قرار دارد. در چهار مؤلفه از هفت مؤلفه بین‌المللی که نشان می‌دهد هر جا به فرمان پروردگار اطاعت کرده‌ایم موفق بوده‌ایم و وضعیت بسیار خوبی داریم.

وی یادآور شد: ایجاد ناامیدی و ناامیدی در جامعه یکی از اهداف دشمن است و اگر بتواند در این عرصه به هدف خود برسد، اهداف و سنگرهای دیگر را نیز تصرف خواهد کرد، اما باید نگران وضعیت جمعیت، نحوه زندگی باشیم. و پایه های تمدن اسلامی است و اگر می خواهیم تمدن اسلامی ایجاد کنیم باید تلاش کنیم تا زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید