کشتار مردم بی دفاع از نشانه های یأس و شکست دشمن است/ فصل «جهاد تبیین» از سخنان رهبر انقلاب


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908620

حجت الاسلام «محسن پور محمد» استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با ایران مشکل دیرینه است، گفت: دشمنان ما یاغی خیابانی نیستند، بلکه دشمنان اصلی این نظام آمریکا و اسرائیل هستند که مخالف کشور هستند. قدرت و امنیت .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام «محسن پورمحمد» استاد دانشگاه در گفت وگویی 17 آذرماه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص تاریخ تمدن اسلامی، اظهار داشت: استکبار یک معضل فرار بوده و هست. در طول تاریخ که از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد. انحطاط و نابودی به راه افتاده است و نظام جمهوری اسلامی روز به روز در آن مسیر پیش می رود.

دشمنی آمریکا با ایران یک مشکل دیرینه است

وی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با ایران مشکل دیرینه است، تصریح کرد: دشمنان ما معاند خیابانی نیستند، بلکه دشمنان اصلی این نظام، آمریکا و اسرائیل هستند که مخالف استحکام و امنیت کشور هستند.

این استاد دانشگاه با اشاره به برخی اظهارات رهبری مبنی بر اینکه افراد سودجو پشت حوادث اخیر کشور هستند، گفت: این افراد سودجو فقط به دنبال منافع خود هستند و خود را برده آمریکا می دانند. بخشیدن و کشتار مردم بی دفاع در حرم مطهر شاهچراگ نیز نشانه یاس و شکست دشمن است.

وی «ایمان و عمل صالح» را دو اصل و تصمیم مهم برای تقویت جبهه عنوان کرد و افزود: وقتی ایمان و عمل صالح جمع شود نتیجه پیروزی است و وقتی روی گردان شدیم نتیجه شکست است.

این استاد دانشگاه به نشانه های عصر ظهور اشاره کرد و گفت: کشتن زکیه یکی از نشانه های پیروزی پرهیزگاران بر مستکبران مانند کشتن مردم بیگناه در نقاط مختلف جهان و پیروی از روش سفانی در کشتار است. مسلمانان

پورمحمد با اشاره به کم کاری و ضعف مسئولان پس از حوادث اخیر اذعان داشت: اگر مشکلات و مسائل مردم بدون شعار حل می شد، شاید شاهد چنین حوادثی در کشور نبودیم.

وی با طرح سوالی ادامه داد: در بحث حاکمیت و جهاد فضای مجازی چه تدابیری اندیشیده شد تا مشخص شود رئیس سخنگو رهبر انقلاب بوده و هست؟

این استاد دانشگاه راهکارهای لازم را در این راستا ارائه کرد و گفت: همه باید به وظایف خود به درستی عمل کنند و با توکل، ایمان و عمل صالح، پیروزی تضمین شود.

پورمحمد با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه یاد و خاطره سردار سلیمانی فراموش شدنی نیست، تصریح کرد: اربعین و شهید سلیمانی دو نماد بزرگ برای جهان اسلام هستند که با شهادت ایشان همه دل ها را تسخیر کردند و اربعین که نماد کوچکی از یک الگوی آرمانی اسلامی این دو موضوع باید برجسته شود و جنایات دشمن به جهانیان نشان داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید