اتلاف وقت آمریکا نشانه یأس آنها در مقابله با ایران است/ چالش های امنیتی ناشی از عدم رسیدگی به آسیب های اجتماعی است.


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892716

در خطبه های نماز جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد ذکر شد.

نماز جمعه مذهبی و ضد سیاسی این هفته استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اهالی استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ نماز جمعه این هفته عبادی – سیاسی و دشمن ستیز در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استانداران برگزار شد.


گچساران: گسترش فقر و بیکاری در بام نفت ایران

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: هفته دولت برای همه کارکنان کشوری است. در سراسر کشور و در این شهر به این شهر تبریک می گویم و برای موفقیت آنها از پروردگار دعا می کنم.

وی افزود: مقام معظم رهبری توصیه هایی به دولت سیزدهم داشتند و دولتمردان در جلسه ای گفتند که شعار رئیس جمهور محترم در مناظره انتخاباتی دولت مردمی است و این نکته به معنای واقعی کلمه حائز اهمیت است و شما دارید در میان مردم باشید و به مردم توجه ویژه داشته باشید.» و البته نخبگان را هم نباید نادیده گرفت.

امام جمعه گشاران تصریح کرد: از این رو سران کلاب باز هم گفتند که انتظار این است که دولت به موضوع مبارزه با فساد توجه زیادی داشته باشد و دولت به عدالت توجه کند و حرکت های جهادی و انقلابی در دستور کار باشد. که باعث افزایش اعتماد مردم به دولت خواهد شد.

خطیب جمعه گچساران گفت: بنابراین تلاش دشمن ایجاد شورش بین دولت و مردم است. بنابراین دولت باید روحانی باشد و حتی ظاهر مأموران و کارمندان دولت نیز نگاه دینی باشد و در اعمال و رفتار خود با مردم صادق باشند.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: لازم است دولت سیزدهم و کمیته های زیرمجموعه دولت در دورترین نقاط کشور پاسخگوی همه مردم متدین و دلسوز باشند و شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند. .

وی افزود: تلاش برای فقرزدایی و کاهش فاصله طبقاتی از دیگر دستورات رهبر معظم انقلاب به دولت ها بود و نکته بعدی این است که مبارزه با جنگ روانی دشمن بسیار مهم است و باید با دشمن مقابله کرد.

امام جمعه گاچاران تصریح کرد: هشت روز طول کشید تا آمریکا در بحث برجام پاسخ داد و زمان بر بود، اما رئیس جمهور قاطع است و پیرو خط مقدم است و می گوید از این نظر مشکلی نداریم. کشور به انرژی نیاز دارد و کدام یک. کشورهایی هستند که نیاز به بنزین و امنیت دارند، الحمدلله ایران اسلامی از تحریم ها عبور می کند و کارخانه های تعطیل شده را هم احیا می کنیم.

خطیب جمعه گچساران گفت: رئیس جمهور محترم مجدداً فرموده اند که نیاز شما به ما بسیار بیشتر است و ما هرگز حقوق ملت خود را تضییع نخواهیم کرد و بر اساس منطق و اهداف خود موافق هستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که دشمن باعث می شود ملت دین خود را رها کند، باید پاسخ دشمن را داد و جهاد را تبیین کرد.نکته بعدی این است که به نظرم لازم است مسئولین، مردم و بسیج برای مهار آتش خیلی تلاش کردند، قدردانش هستم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: با مهندس کهکش مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تلفنی صحبت کردم و ایشان گفتند که چاه شماره 13 نرگسی به بهره برداری رسیده است که تنها یک چاه روزانه 2000 بشکه نفت تولید می کند. که قدردان این موفقیت هستیم و انتظار داریم جوانان بیکار گچسارانی با وجود تولید روزانه 650 هزار بشکه نفت توسط شرکت نفت و گاز گچساران مورد توجه ویژه قرار گیرند.

خطیب جمعه گچساران گفت: به رئیس جمهور و دولتمردان محترم عرض می کنم که مشکل بیکاری، مسکن و فقر در شهرستان گچساران همانقدر که در تولید نفت خاص است مورد توجه قرار می گیرد و انتظار این است که عدالت برای گچساران اجرا شود. . بودن

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: جوانان گچسارانی بیکار هستند و فقر در گچساران فراگیر است و وزیر محترم نفت باید تقوا را رعایت کند و نگاه ویژه ای به گچساران داشته باشد. این همه نفت در گچساران استخراج می شود و باید حال مردم بهتر شود و عدالت رعایت شود


سوک: اتلاف وقت آمریکا نشانه استیصال آنها در مقابله با ایران است

خطیب نماز جمعه سوق در دعای سیاسی مذهبی این هفته با اشاره به هشتم شهریور، انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر و همچنین روز تروریسم و ​​… هفته دولت گفت: دولت سیزدهم خدمات ارزنده ای از جمله مهار ویروس کرونا، واکسیناسیون عمومی، سفرهای استانی و دیدار با مردم و شنیدن دغدغه های مردم را ارائه خواهد کرد که اقدامی جهادی و زیبا بود، وی 31 سفر استانی را در سال جاری انجام داد. این یک سال

حجت الاسلام مهدی کیانی اصل افزود: تابستانی بی وقفه با توجه به اینکه امسال یکی از سال هایی بود که گرمای بی سابقه ای داشت هر چند متاسفانه در استان ما به دلیل بی احتیاطی و بی احتیاطی پس از سیل مردم دچار مشکل برق و برق مکرر شدند. قطعی ها باعث می شود خسارت میلیاردها نفر توسط اداره برق جبران شود.

وی تصریح کرد: پرداخت بدون معطلی مزایا و حقوق کارکنان، دیپلماسی منطقه ای، افزایش صادرات نفت، پرداخت بدهی های ملی قبل از استقراض از بانک مرکزی از اقدامات خوب دولت سیزدهم در سال گذشته است اما متاسفانه قیمت های نامحدود و عدم نظارت، عملکرد خوب دولت است، او تحت حاکمیت خود قرار داد و امروز خواسته مردم مبارزه با گرانی و فساد، برقراری عدالت، بازگرداندن اعتماد و امید به مردم و ایجاد تحول در نظام است. شعبه اجرایی.

آقای کیانی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره تاخیر آمریکا در برجام اظهار داشت: آمریکا می خواهد با تعلل و تعلل ایران را دچار سختی و فرسایش کند و با ایجاد فضای داخلی از سوی همپیمانان غربی، دولتمردان نظام اسلامی این کار را انجام دهند. در مقابل زیاده خواهی های استکبار شکست بخورند، اما بدانند که ملت ایران هرگز به منافع و مصالح واقعی خود خیانت نخواهد کرد.

امام جمعه سوق ادامه داد: ایران انقلابی با تکیه بر توان داخلی و خنثی سازی تحریم ها راهی برای شکوفایی اقتصاد خود پیدا کرده است و این اروپاست که باید راهی برای مقابله با ماه های سخت زندگی شهروندان بیابد.

کیانی عسل با اشاره به اینکه سرمایه گذاری نقش بسزایی در رشد اقتصادی دارد، افزود: بانک ها نقش مهمی در تامین سرمایه های اقتصادی دارند، با توجه به اینکه بانک ها در اقتصاد وظیفه تجهیز و تخصیص منابع مالی را بر عهده دارند توسعه اقتصادی در هر جامعه ای انکارناپذیر است.

وی بیان کرد: بانک ها می توانند نقش شمشیر دولبه را برای نظام اقتصادی ایفا کنند، یعنی همزمان یک نظام اقتصادی را شکوفا کنند و آن را پایین بیاورند.

کیانی عسل با بیان اینکه امروز یکی از تلاش های دولت فعلی این است که بانکداری اسلامی بدون ربا را به طور کامل معرفی کند، گفت: مجازات تأخیر، ربا است و ربا نیز حرام و اعلام جنگ با خدا و پیامبر است.

و ادامه داد: بانک ها حق ندارند جریمه دیرکرد بگیرند اما مردم نیز سعی می کنند به موقع اقساط را پرداخت کنند تا در دام آدم ربایی که متاسفانه در جامعه وجود دارد نیفتند.

خطیب نماز جمعه سوق با بیان اینکه از وزیر اقتصاد می خواهیم صورت های مالی شرکت های دولتی را به صورت شفاف منتشر کند، گفت: همه کسانی که تخلفاتشان در فولاد مبارکه محرز شده باید از کار برکنار شوند و تخلفات آن ها مطرح شود. مقامات ذیصلاح رسیدگی کنند.

کیانی عسل افزود: باید با آنها به شدت برخورد و مجازات شود تا درس عبرتی برای دیگران و افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی باشد.


بهمای: چالش های امنیتی ناشی از عدم رسیدگی به آسیب های اجتماعی است

نماز سیاسی مذهبی شهرستان بهمئی به امامت امام افروغی شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان (عج) آن شهر برگزار شد. وی گفت: وی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت و افزود: کسانی که مسئولیت خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند باید هر روز شفاف و شفاف باشند و این هفته بهترین است و زمان آن فرا رسیده است که این شفافیت تضمین شود.

وی ادامه داد: همه پیروزی ها مدیون حضور و نقش پررنگ مردم است بنابراین باید همه چیز را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهیم.

وی در خصوص اولویت های دولت رئیس جمهور گفت: مردم خواستار وعده های دولت هستند و در مدت کوتاهی که دولت در اختیار داشته اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف افتاده است اما همچنان مطالبات مردم در صحن وجود دارد. میدان و بازار

افروقی تصریح کرد: مهمترین عدالت در این دولت استفاده از شایسته سالاری است و دولت با بازنگری به مسیر عدالت محور نزدیک شده است. فساد فقط به معنای فساد مالی نیست، بلکه بسیاری از مفاسد ناشی از فساد سیاسی است. و نقش مسئولان بسیار پر رنگ است و با استفاده از شایسته سالاری می توان بر انواع فسادها به طور جدی فائق آمد.

وی درباره بازگرداندن اعتماد مردم به این دولت گفت: شفافیت با مردم و صرف تمام توان می تواند نقش مهمی در بازگرداندن اعتماد مردم داشته باشد و مردم کوتاهی های دولت را بپذیرند. در شهرستان بهمئی انتظار مردم این است که مردم با سیاست مدون نتایج خوب را احساس و لمس کنند.

افروقی درباره امنیت شهرستان بهمئی گفت: ایجاد امنیت و ناامنی آن یک شبه اتفاق نیفتاده است و اگر امروز امنیت ما با چالش هایی مواجه است در نتیجه عدم رسیدگی جدی و دائمی به آسیب های اجتماعی است. برکات حکومتی و رویدادهای فرخنده‌ای که مردم تا به حال ندیده‌اند، انتظار می‌رود در این هفته اتفاق بیفتد.

وی در خصوص امنیت شهرستان گفت: همه ادارات نقش مهمی در برقراری امنیت دارند و در صورت کوتاهی در هر یک از آنها امنیت زیر سوال می رود بنابراین باید همه دست به دست هم دهیم تا امنیت برقرار شود و برای تامین امنیت در شهر تلاش مضاعف کنیم. از بهمی و مراقب باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید