بهترین راه مقابله با دشمن تبیین سخنان رهبر انقلاب است


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914773

آخوند خوجملی گفت: بهترین تصمیم جدی گرفتن و عمل به رهنمودهای امام راحل و خلف صالح این مقام معظم رهبری است که می توانیم در سه جبهه مذکور در مقابل دشمن پیروزمندانه عمل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ آخوند ابوبکر خوجملی صبح امروز در همایش تبیین حقایق که با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه در حسینیه عاشقان طرالله برگزار شد، اظهار داشت: دشمن نمی تواند از طریق سخت افزار به عنوان تهدید نظامی جلوی توسعه نظام را بگیرد و لذا وارد عمل شد. از طریق نرم افزار. اقداماتی مانند قیام و فتنه برای مهار انقلاب اسلامی در دستور کار است.

مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت ادامه داد: دشمن وارد میدان اغتشاشات شد و امروز دشمن از سه جبهه به نظام حمله می کند، یکی جبهه اجتماعی است، با تفرقه افکنی مذاهب اسلامی، ترویج بداخلاقی در جامعه و جبهه سیاسی. و یاس را حاکم کردن.و ناامیدی در جامعه عمل می کند.

خوجملی تصریح کرد: بهترین تصمیم جدی گرفتن و عمل به رهنمودهای امام راحل و خلف صالح این مقام معظم رهبری است که می توانیم در سه جبهه مذکور در مقابل دشمن مطیعانه عمل کنیم.

وی افزود: اگر ملت وحدت را حفظ کند مطمئن باشید شکست نمی خورد و بسیاری از افرادی که در قیام های اخیر به میدان آمدند به خاطر فریب دشمن بودند و فریب امپراطوری باطل را خوردند.

این مسئول گفت: بنابراین باید در مسیر جهاد تبیینی به میدان برویم و اخبار جعلی می تواند خانواده ای را از هم بپاشد پس باید به آن توجه کرد.

خوجملی گفت: این شهدا با نثار جان خود کشور را از شر بسیاری از دشمنان حفظ کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید