تبیین جهاد بهترین راه مقابله با هجمه تبلیغاتی دشمن در رسانه است


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913988

حجت الاسلام جواد کنبری گفت: اکنون لازم است دولتمردان کشور با آرامش به کار خود بپردازند و بدانند هیچ چیز نمی تواند قدرت نظام را از بین ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری کارشناس مسائل در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: تحریک در واقع عملی است که در مقابل حق و باطل تشخیص نمی دهد و اتفاقات جدیدی که رخ داده به شکل است. هرج و مرج در کشور ما در حال برنامه ریزی است و اجرای این برنامه ها در دست آمریکا قابل مشاهده است.

وی افزود: دشمنان جنگ ترکیبی را به راه انداخته اند که بخشی از اجرای توطئه های دشمنان نظام و اسلام است.

این کارشناس مذهبی گفت: دور اول توطئه های دشمنان را می توان به بحث غلو به تناسب مشکلاتی که برای کشورمان ایجاد کرد که در واقع نظام را به هیولا تبدیل کرد، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اکنون فضای مجازی بهترین بستر برای دشمنان است، خاطرنشان کرد: دومین حلقه ای که دشمنان از آن به عنوان ابزاری برای آشوب استفاده می کنند، مشکلات اقتصادی است که این مشکلات را به شکل های مختلف متجلی می کند.

وی افزود: سومین یگانی که دشمن برای افزایش مشکلات کشورمان به آن اشاره کرد، بحث حوادث سریع دشمنان است که نشان می دهد جوانان در حال تجمع و اعتراض به کشور خود هستند که کاملا در فضای واقعی است. . در ایران اسلام جعلی و جعلی نیست و دشمن با این رویکرد بر مشکل تفکر انتقادی ملت ما کار می کند که باعث تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

این کارشناس مذهبی گفت: آمریکا در مقابله با ایران در جنگ نظامی شکست خورده است به همین دلیل اکنون برای رسیدن به اهداف خود وارد جنگ نرم با ما شده است.

وی تصریح کرد: ما الان در جنگ فرهنگی خیلی عقب هستیم و دشمن فرق بین اعتراض و اغتشاش را نمی داند که اعتراض در فضای آرام صورت می گیرد اما آتش زدن اموال عمومی آشوب است.

این کارشناس گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این جنگ دشمنان به دلیل صلابت نظام و کشور است و در واقع هرکس این اغتشاشات را به نبود کشور ربط دهد دروغ می گوید زیرا دولت تمام تلاش خود را در طول دوران به کار گرفته است. ریاست جمهوری برای رفع تحریم ها.تور

حجت الاسلام قنبری گفت: عده ای می گویند با قیام مبارزه کنید، ولی مقام معظم رهبری فرمودند خودداری کنید، اینها جوانان ما هستند، بگذارید با واقعیت روبرو شوند و خودشان حقیقت را کشف کنند.

وی افزود: دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده است بنابراین این مشکلات باید به صورت ترکیبی حل شود و همه می توانند جهاد تبیینی کنند تا مردم واقعیت را درک کنند. اکنون لازم است دولتمردان کشور با آرامش به کار خود بپردازند و بدانند که هیچ چیز نمی تواند قدرت نظام را از بین ببرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید