تولید محتوای بسیج تهاجم به هیمنه رسانه های آمریکایی است/ گفتمان اسلامی باید در برابر هجمه سازمان یافته دشمن تبیین شود.

ساعت: 20:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781685

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: آمریکا با هژمونی رسانه ای در تلاش است تا فرهنگ خود را به عنوان فرهنگ برتر معرفی کند، بنابراین تولید محتوای دیجیتال بسیج گامی ارزشمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از رویداد محتوای دیجیتال بسیج در البرز در گفت و گوی اختصاصی با تیتریک گفت: منابع فرهنگی ایران و سایر کشورها در معرض هجمه سازمان یافته دشمن است. “

سردار رمضان شریف افزود: آمریکایی ها با جلوه های ویژه ای چون برتری، توجه به آزادی، آزادی زنان و حقوق بشر تلاش می کنند بر هژمونی و فرهنگ خود تاکید کنند و از این طریق با ایران مدعی استقلال مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل این هجمه سازمان یافته باید فرهنگ، منطق و گفتمان اسلامی را تبیین کنیم، گفت: از گسترش فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره ها گریزی نیست و فناوری فرصت جدیدی را در اختیار افکار عمومی قرار می دهد. روز.”

سردار شریف گفت: ما از نظر محتوایی از نظر فرهنگ دینی، داشتن قرآن کریم و آخرین فرستاده الهی بی نظیر هستیم و هیچ سخنی بالاتر و قویتر از این دو نیست، آنچه را که ائمه انقلاب فرمودند، نمی کنند. از این موضوع جدا شود.»

وی گفت: تا زمانی که بتوانیم محتوایی با ادبیات زیبا و متناسب با درک و شرایط عمومی تولید محتوا خلق کنیم، علاوه بر مخالفت با دشمن، می توانیم در ذهن آنها جایگزین کنیم که حرف بالاتری وجود دارد. گفتن.”

سردار شریف افزود: در زمینه آزادی، حقوق زنان و حقوق بشر، متون ما قویتر است، اما آمریکا با هژمونی رسانه ای در تلاش است فرهنگ خود را به عنوان فرهنگ برتر معرفی کند، بنابراین تولید محتوای دیجیتال بسیج ارزشمند است. گام “

وی گفت: امروز شهدای تلاش ما فعالان محتوا هستند و باید در بین نسل جوان امروز به دنبال تلاش و بکر باشیم. امید را از جامعه خود بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید