سازه بسیج، گل سرسبد گفتمان جهادی در کشور است/ رسانه ها باید در ترویج و توسعه گفتمان جهادی پیشگام باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید فرامرزی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در بازدید از پایگاه خبری دیار آفتاب؛ وی با اشاره به اهمیت توسعه گفتمان جهادی تصریح کرد: ترویج و توسعه گفتمان جهادی یکی از مهم ترین نیازهای گام دوم انقلاب است چرا که تفکر جهادی در این سال ها کارآمدی خود را نشان داده است. بنابراین نهادینه شدن فرهنگ جهادی یک ضرورت است.

وی افزود: گروهک های جهادی جدا از خدمت به مردم و ارائه خدمات تخصصی به پاسداران انقلاب، در ترویج و توسعه گفتمان جهادی نقش دارند و امروز همه فرآیندها و حرکت ها در کشور باید منطبق بر روحیه باشد. و گفتمان جهاد.»

فرامریزی با بیان اینکه بسیج ززندگی پرچمدار گفتمان جهادی در کشور است، گفت: مهمترین اولویت بسیج ززندگی هدایت و حمایت گروه های جهادی در راستای نهادینه سازی تفکر و فرهنگ جهادی است.

وی افزود: بسیج سازندگی موفق شد جوانان را با تکیه بر اندیشه های جهادی و انقلابی به کار وادار کند و بفهمد چه کاری از دست ما بر می آید و امروز گروه های جهادی به مرکزی برای تربیت و پرورش مدیران آینده کشور تبدیل شده اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه رسانه های انقلابی در توسعه و ترویج فرهنگ و روحیه جهادی نقش بسزایی دارند، گفت: رسانه ها باید پیشگام این رسالت مهم باشند و امروز رسانه ها باید جهاد را ترویج کنند. فرهنگ با داستان های هنری و بدیع. بودن


7e2326b5 2726 4b51 bfe8 d3aa3e763785 خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: امید آفرینی و تقویت روحیه انقلابی گری در جامعه از دیگر رسالت های جنبش جهادی است و با توجه به تلاش دشمن در جنگ شناختی برای ناامیدی مردم و انحراف جوانان از مسیر روشن انقلاب اسلامی، ایجاد امید برای مردم و جوانان یک ضرورت است، مهم است و جهادگران با حضور در مناطق فقیرنشین و در میان مردم امید و نشاط انقلابی را زنده می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید