رسانه باید گل سرسبد جهاد تبیین باشد/ در انتصابات از هیجانات سیاسی پرهیز می کنیم


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810775

سید رضی آقاسیدی گفت: هر یک از ما در عرصه جهاد وظیفه ذاتی و شرعی داریم که توضیح دهیم رسانه نقش مهم تری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; صبح امروز سید رضی آقاسیدی مشاور و مدیرکل استاندار قزوین به همراه محسن رحیمی معاون امور عمومی و بین الملل استانداری قزوین از دفتر و تحریریه پایگاه خبری صبح قزوین بازدید کرد.

سید رضی آقاسیدی مدیرکل حوزه انتخابیه استانداری قزوین در حاشیه بازدید از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با بیان این مطلب گفت: انتظار داریم رسانه ها همیشه گزارش دقیقی از حوادث و اتفاقات برای مردم داشته باشند؛ وظیفه ذاتی و شرعی تبیین این است که رسانه ها نقش مهم تری دارند.

وی افزود: نگاه ما باید در راستای تمدن و الگوسازی جهان اسلام باشد و در این فضا باید نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت کنیم.

آقاسیدی افزود: پایگاه خبری صبح قزوین باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کرده و همواره برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

مدیرکل حوزه انتخابیه استانداری قزوین نیز خدمت به مردم و تحقق اهداف نظام را وظیفه شرعی همه مسئولین دانست که علاوه بر آن رسانه ها نیز باید از این خدمات گزارش مناسبی داشته باشند.


b1de8095 a50b 47dc 8541 fb9cff310ebc خبر خاکستری

سیدی در پاسخ به سوال خبرنگار صبح قزوین گفت: از هیجانات سیاسی در انتصابات دوری می کنیم و سعی می کنیم در کنار همه مولفه ها بر تخصص و شایستگی تمرکز کنیم.

وی افزود: معاون سیاسی جدید استاندار به زودی معرفی می شود; روند جایگزینی و انتصاب مدیران جدید نیز در دست بررسی است و در آینده نزدیک نهایی خواهد شد.

مشاور استاندار قزوین بیان کرد: در اکثر انتصابات سعی شده پیوند بین رشته تحصیلی فرد با حوزه کاری او حفظ شود و در مواردی تجربه بالای فرد مطرح شده است. مشمول.

سیدی در پایان گفت: همه مدیران باید تا آخرین روز کاری به وظایف خود عمل کنند و به بهانه جابجایی از خدمات رسانی دست نکشند و به وظایف خود عمل کنند. رسانه ها باید مدیران را با دقت ارزیابی و مطالبه کنند و آنها را از نزدیک ببینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید