امروز رسانه باید مرکز جهاد تبیین و جست و جوی حق باشد. ما به رسانه های انقلابی تخصصی نیاز داریم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان مرکزی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان با اشاره به نامزدی مناسب این جشنواره گفت: و بر اساس حق و حقیقت حرف بزنیم.

دلشادی با اشاره به روایت هایی درباره ابودر و ویژگی های شخصیتی او گفت: بزرگترین عبادت ابودر تفکر بود، بنابراین رسانه امروز اباذری باید مراقب و راستگو باشد.

وظیفه رسانه ها دانستن حقیقت و معرفی آن به جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه قله ولایت مداری در حضور ابودر ظاهر شد، افزود: نابینایی تاریخ اسلام را تغییر داده است، بنابراین باید حقیقت را بشناسیم و مردم را بر اساس حقوقشان قضاوت کنیم. امروز وظیفه همه ما و رسانه های فعال در جمهوری اسلامی است که هم قانون را بشناسیم و هم آن را به مردم عرضه کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: رسانه ابوذری باید صدای بصیرت، بصیرت افزایی و عدالت خواهی در جامعه باشد، از این رو از رسانه ها می خواهم وظایف ما را مرور کنند و این چه قلمی است که برای خدمت می نویسیم.

ما نیازمند رسانه های تخصصی انقلابی هستیم/ امروز جنگ نرم همان جنگ رسانه ای است

وی ادامه داد: امروز نیازمند رسانه های تخصصی انقلابی در حوزه قرآن، دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستیم و در این راستا متعهد بوده و از هر اقدامی برای جریان سازی رسانه ای انقلابی حمایت قلبی می کنیم.

دلشادی گفت: امروز به وضوح شاهد جنگ تمام عیار بین دو جبهه حق و باطل هستیم. شاید روزی شک کنند که اینطور نیست، اما امروز انکار این جنگ مانند انکار روز و حقیقت است.»

وی با تاکید بر اینکه بین حق و باطل تناظر روشنی وجود دارد، افزود: دروغ معمولا لباس حق را می پوشد و با حقیقت مخالفت می کند، بنابراین بصیرت اینجاست که معنا پیدا می کند تا در این تقابل بتوانیم حقیقت را به درستی درک کنیم. .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: این جنگ تمام عیار امروز یک جنگ نرم است و در مقوله جنگ نرم به قدری موضوع رسانه اهمیت دارد که برخی کارشناسان جنگ نرم را به جنگ رسانه ای تعبیر می کنند. و شاید تنها جنگی که حتی در صلح با همه وجود اتفاق می افتد.

دلشادی بیان کرد: امروز ارتش دشمن همه سلاح ها و ابزارها را به میدان آورده است و این ترکیب باید ببیند که اگر دیده نشود در میدان نبرد شکست می خوریم بنابراین این نگاه و شناخت نیاز امروز رسانه ای ماست. “

نظام سلطه به دنبال تحریک جریان فکری خودش از طریق رسانه است

این مقام مسئول تاکید کرد: آیا رسانه مهم ترین وسیله ارتباطی نیست و ارتباط دو طرفه نیست، بلکه آنچه امروز در دنیای ارتباطات می گذرد و برخی به آن جریان آزاد اطلاعات می گویند و آنچه در حال رخ دادن است. در فضای مجازی؟ ارتباط است یا القاء؟ اگر قرار است ارتباط دو طرفه باشد، اینطور نیست.

وی ادامه داد: به نظر می رسد نظام سلطه به نام ارتباطی و به کمک رسانه ها به دنبال تحریک جریان فکری و فرهنگی خودش است اما چون ظاهرش زیباست عده ای آن را باور می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین رسالت های رسانه ها روشنگری و توانمندسازی مردم نیست، اما امروزه رسانه ها به دنبال روشنگری و ارتقای شناخت عمومی هستند و یا گاهاً در مسیر اغوا و انحراف».

امروز رسانه باید محور جهاد تبیین و عدالت خواهی باشد

دلشادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی باید منبع و کانون بصیرت افزایی و دشمنی باشد، گفت: باید مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی را به جامعه منتقل کنیم تا جای دوست و دشمن و جایگاه حق از باطل نباشد. تغییر دادن.”

وی با تاکید بر اینکه این امر باید بصیرت مردم را ارتقا دهد، گفت: رسانه امروز باید کانون جهاد تبیین و عدالت خواهی باشد و رسانه خط مقدم بصیرت افزایی است و باید برای خود ارزش قائل شود. این ظلم بزرگی است که در جهت منافع دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در پایان با استناد به برخی شاخص های رسانه ای بر اساس ویژگی های شخصیتی ابوذر، به عنوان الگوی جستجو و روشنگری عنوان کرد: ظلم و مقابله با اشرافیت، جست و جو و روشنگری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید