بسیج سازندگی گل سرسبد مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ فرزاد اهل الائمه استاندار مرکزی در مراسم انتخابات مجمع جهادگران استان مرکزی بسیج گفت: از این رو تحت حاکمیت انقلابی ساختارهای جهادی مردمی را تشکیل دادند.

وی افزود: قبل از انقلاب ساختارهای بیمار و ناکارآمدی در کشور وجود داشت که سال ها باعث ایجاد شکاف طبقاتی بزرگ در کشور شده بود و یکی از اهداف نهضت انقلاب اسلامی را می توان ساختار ناکارآمد فقر و فقر دانست. نابرابری.”

استاندار مرکزی گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل نهادی مردمی تحول بزرگی در کشور ایجاد کرده و با راه اندازی نهضت هایی مانند سوادآموزی و خدمت، منشأ خیرات و تحول عظیم در ابعاد مختلف شده است.

وی با تاکید بر اینکه الگوی حکومت داری امام خمینی(ره) مبتنی بر نقش مردم است، گفت: «. خسارت مضاعف خوردیم.

اهل الامام افزود: ظهور گروه های جهادی در دهه 60 و بعد از دوران دفاع مقدس همراه با قصورها و اشتباهاتی مانند ادغام جهاد سازندگی مسیری برای مردم و کشور و توسعه و گسترش جهادی بود. حرکت ها در قالب عالی بسیج سازندگی خود را ثابت کرده است و امروز بسیج سازندگی پرچمدار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است و با موفقیت ارائه می شود.

وی ادامه داد: تامین آینده مطلوب مهم ترین هدف ما در زندگی فردی، سازمانی و اجتماعی است که برای آن علاوه بر رفع موانع باید گذشته، حال و آینده را در نظر بگیریم و این سه مولفه حرکت و حرکت ما را تعیین می کند. جاده. “به آرامی

استاندار مرکزی با بیان اینکه بسیج سازندگی گل سرسبد نهادهای خدمات رسان و حرکت های جهادی در کشور است، گفت: در سال های اخیر منشأ خیرات و برکات فراوانی هم برای مردم و هم برای کشور بوده و به سمت نورانی حرکت می کند. آینده.”

وی افزود: حضور جهادگران بسیجی در استان مرکزی توفیق بزرگی است و امروز به فضل الهی در جمع شما بسیجیان جهادگر حضور دارم و از زحمات دلسوزانه و خالصانه جهادگران تشکر و قدردانی می کنم.

حلقه امام با تجلیل از جهادگران بسیجی استان مرکزی گفت: کار بزرگ جهادگران با وجود همه سختی ها بسیار قابل تقدیر است و رهبری عالی استان مرکزی آمادگی کامل برای حمایت از حرکت های جهادی را با تمام وجود دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد رهبری و راهبری حرکت های جهادی استان مرکزی با رویکرد هم افزایی و بهره وری از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های دستگاه ها انجام شد، گفت: امیدواریم با مدیریت و انگیزه خوب در این ستاد بتوانیم شاهد حرکت های خوب در منطقه باشیم محرومیت زدایی و از اقدامات جهادی حمایت کنیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در حوزه محرومیت زدایی دخیل هستند باید با تاکید بر بسیج سازندگی و در قالب راهبری و رهبری حرکت های جهادی هماهنگ شده و اقداماتی برای محرومیت زدایی آنها در این زمینه تعریف شود. شبکه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید