شبکه گسترده بسیج سازندگی کرمان آماده همکاری در طرح احیای جهاد سازندگی است.

زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782829

جواد جلالی گفت: در بسیج سازندگی و به نمایندگی از این مجموعه آمادگی خود را برای انجام فعالیت ها و مشارکت فعال در طرح احیای جهاد سازندگی به درخواست رئیس جمهور برای ایفای نقش فعال در این طرح اعلام می کنیم. احیای جهاد سازندگی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: یکی از موضوعاتی که در روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته و مورد تاکید رئیس جمهور قرار گرفته، طرح احیای جهاد سازندگی است. ماموریتی که رئیس جمهور به معاون اول رئیس جمهور سپرد تا ظرف 20 روز طرحی را به هیئت دولت پیشنهاد کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج سازندگی گفت: فرمایشات، راهکارها و تدابیر مقام معظم رهبری به عنوان بنیانگذار اصلی بسیج سازندگی نقاط عطف بسیار مهمی دارد. .

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه و بسیج در 15 اردیبهشت 1379 فرمودند: «بسیج نعمت بزرگی است که امروز داریم. مرتکب را مجازات می کند و اولین کیفر این است که او را از این نعمت محروم کند».

این مسئول افزود: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با فرماندهان بسیج در سال 1384 نیز فرمودند: آنچه من تاکید می کنم بحث بسیج سازندگی است، بسیج سازندگی خودش شاخه عظیمی از کار است اما ما نمی خواهیم امکانات کشور را گسترش دهید و دولت به اندازه و زوایای این مملکت که ما از فاضلاب محرومیم، خیلی خوب، این یکی از بهترین و مطمئن ترین کانال هاست و نمی توان آن را در خط کار دیگری قرار داد. این کار بسیار مهم است. من روی بحث بسیج سازندگی تاکید دارم. “.”

جلالی گفت: نگاه ما به رونق مجدد جهاد سازندگی این است که دیدگاه های مختلف در رسانه ها و فضای مجازی توسط گروه های جهادی، افراد فعال در محرومیت زدایی، سازمان ها و گروه های فعال در خدمت به مردم منعکس شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان گفت: هر مجموعه ای بخواهد ساختار خود را در بدنه دولت مشخص کند، چه این ساختار زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی باشد و چه سازمان های دیگر، قطعاً از نظر دولت هزینه دارد. نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و فضا.» در سراسر کشور ایجاد و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: بدنه و شبکه گسترده بسیج سازندگی و گروه های جهادی ما که در سراسر کشور حضور دارند و در بدنه اقشار مختلف جامعه فعالیت می کنند، بستر بسیار مناسبی برای احیای این طرح با بهره گیری از ظرفیت بسیج سازندگی.ای سازندگی. “.

این مقام مسئول تاکید کرد: اگر بخواهیم این طرح 100 درصد موفقیت آمیز و با کمترین هزینه های راه اندازی باشد، بهترین بستر، بستر بسیج سازندگی در سراسر کشور است که می تواند زیر نظر شورای جهادی اداره شود و ریاست آن بر عهده رئیس جمهور باشد. یا معاون اول رئیس جمهور و دبیر بسیج سازندگی باشد.

جلالی ادامه داد: با تشکیل این شورای جهادی می توان از ظرفیت گروه های جهادی و هماهنگ کننده های این شورا با سایر وزارتخانه ها، ارگان ها و دستگاه ها برای انجام کارهایی که نیاز به روحیه جهادی و حاکمیتی در سراسر کشور دارد استفاده کرد. به ویژه در حوزه محرومیت زدایی، دموکراسی و خوش رفتاری با مردم فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان خاطرنشان کرد: ما در سازمان بسیج سازندگی و به نمایندگی از این مجموعه آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت فعال در احیای این طرح که از سوی رئیس جمهور درخواست شده بود اعلام می کنیم. نقش فعالی در احیای جهاد داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید