تسریع در بررسی قانون بسیج سازندگی در مجلس / تلاش برای واگذاری پروژه های کوچک به بسیج سازندگی

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792598

نق زاد با تاکید بر تسریع در رسیدگی به قانون بسیج سازندگی در مجلس شورای اسلامی، گفت: تلاش داریم با قانون بودجه 1401 پروژه های کوچک کشور را به افراد دارای روحیه بسیجی واگذار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح توس گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در بودجه برای بسیج سازندگی و بسیج کار خیر برای محرومیت زدایی، پروژه های عمرانی، مدرسه سازی، آبرسانی، راه بین مزارع انجام شد. ، اشتغال زایی، استفاده از انرژی خورشیدی.

وی افزود: بر اساس دستور رئیس جمهور باید با رویکرد انقلابی و با اندیشه بسیج سازندگی به سمت احیای جهاد سازندگی حرکت کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید بتوانیم با قانون بودجه 1401 پروژه های کوچک در استان های کشور را به افرادی با روحیه بسیجی واگذار کنیم که در این زمینه خوب عمل می کنند.

وی با تاکید بر تسریع در رسیدگی به قانون بسیج سازندگی در مجلس شورای اسلامی، افزود: پروژه های زودبازده روستایی که تردد و ماندگاری مردم را تسهیل می کند و اقتصاد روستایی را تسهیل می کند باید به ساخت و ساز استانی سپرده شود. بسیج».

نق زاد تصریح کرد: پیشنهادات در جلسات امروز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مجلس جلسه ای تشکیل شود تا با قوه مقننه و بانک ها پیشنهاداتی داشته باشیم تا اقدامات بسیج سازندگی در لایحه بودجه 1401 لحاظ شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی خاطرات خوبی از اقدامات و تفکرات جهادی بسیج دارد و سال گذشته که به بسیج سازندگی اعتبار داده شد عملکرد خوبی داشتند و امیدواریم در سال آینده این موضوع تشدید شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید