سهم بسیج سازندگی از وام های عمرانی افزایش یافت/ عزم مجلس برای حمایت از توان سازندگی سپاه


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834486

علی کریمی، فیروزهایی با تاکید بر عزم مجلس برای حمایت از توان عملیاتی سپاه و بسیج سازندگی در سازندگی، افزود: مجلس برای جذب 100 درصدی وام‌های خود سهم وام‌های بسیج سازندگی را افزایش می‌دهد که منجر به رونق ساخت‌وساز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، رئیس بسیج سازندگی مازندران گفت: علی کریمی فیروزجایی با حضور اقبال پور از سایت روستاهای شرق شهرستان جهت مقاوم سازی پل و امیرکلا بهسازی راه روستایی و پل بتیارکلا بابل بازدید کرد. بخشدار بابلکنار با اشاره به مشارکت سپاه در سازندگی کشور افزود: فعالیت های سپاه به ویژه بسیج سازندگی در عرصه سازندگی باعث افتخار انقلاب است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تشریح تاثیرات مثبت حضور سپاه در صحنه سازندگی کشور گفت: این انقلاب اسلامی است.

این مسئول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک دژ و قلعه شکست ناپذیر توصیف کرد و افزود: سپاه با تعهد خود برای تامین امنیت پایدار کشور و تربیت مدیرانی چون سردار سلیمانی می درخشد.

دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم به ضرورت تقویت سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: با افزایش کارآمدی سپاه و بسیج در عرصه های مختلف، ضریب امنیت ملی و پیشرفت کشور ارتقا می یابد.

وی با بیان اینکه سپاه به نیروی واکنش سریع به تهدیدات خارجی علیه کشورمان تبدیل شده است، گفت: تقویت همه جانبه سپاه و بسیج یک نیاز ملی است.

یکی از اعضای مجلس عوام از ایجاد اردوگاه های پیشرفت و محرومیت زدایی سپاه در کشور تقدیر کرد و افزود: با راه اندازی این اردوگاه ها عملیات محرومیت زدایی در مناطق فقیرنشین کشور سرعت گرفته است.

کریمی فیروجایی گفت: ظرفیت سپاه برای اجرای طرح های توسعه فرهنگی و اقتصادی در کشور نیازمند توسعه است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عزم این نشست برای حمایت از توان عملیاتی سپاه و بسیج سازندگی در عرصه سازندگی، افزود:

کریمی فیروزجایی گفت: پروژه های عمرانی و اقتصادی سپاه بیشترین میزان اشتغال را در کشور دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس همچنین با حضور در بابلکنار، از مناطق فک برای اصلاح منطقه دریفت و کریون برای تکمیل عملیات راهسازی بازدید کرد.

دیدار با معتمدین، دهیاران و شوراها و بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و اتخاذ تصمیمات مقتضی از دیگر برنامه های این بازدید بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید