جهادگران بدون پرچم محرومیت در گام دوم انقلاب / ساخت پروژه های عمرانی در روستا با کمک بسیج سازندگی

ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799059

به نقل از تمدن، رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: امروز جهادگران ثابت کرده اند که در راستای تمدن نوین انقلاب اسلامی به عنوان مولفه تقویت انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفت و گو با مرآت با اشاره به اقدامات اخیر سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت:

کاشفی با بیان اینکه امروز بسیج دژ انقلاب در اصل دفاع از خط مستضعفین است، گفت: باید قدر این ظرفیت الهی را بدانیم و در گام دوم انقلاب از این ظرفیت ارزشمند برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح استخر پلیمری ذخیره آب در شهرک کلاته رودبار شهرستان دامغان توسط بسیج سازندگی استان، تصریح کرد: ساخت و ساز این استخر بسیاری از مشکلات کشاورزان منطقه را حل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حجم این حوضچه ذخیره آب 400 هزار مترمکعب است، تصریح کرد: اجرای طرح های عمرانی توسط بسیج سازندگی در استان همواره مبتنی بر مشارکت مردم، روستائیان و گروه های جهادی است و ما در بسیج معتقد به اجرای این طرح هستیم. هر پروژه و پروژه ای در مناطق محروم بدون نقشه مردمی قطعا محکوم به شکست است.

کاشفی با بیان اینکه احداث این استخر ذخیره آب تاثیر بسزایی در جلوگیری از هدررفت رواناب و افزایش راندمان در تولید و کشاورزی خواهد داشت، افزود: امروز فناوری های جهادی در حال پایان دادن به جبهه جهادی برای ارائه خدمات جهادی به مردم است. و محرومان.»

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به تمدن سازی گفت: امروز جهادگران ثابت کرده اند که برای تمدن نوین انقلاب اسلامی به عنوان مولفه تقویت انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید