جهادگران بسیجی برای ساخت مدارس روستایی در جنوب امیدواری کردند/ تلاش بسیج سازندگی برای رفع محرومیت های آموزشی


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837386

بسیج سازندگی هرمزگان که همواره در ارائه خدمات در مواردی که جامعه به آن نیاز دارد پیشتاز بوده است، با ایجاد همدلی بین گروه های جهادی، آموزش و پرورش و سازمان های نوسازی مدارس و از شهرستان ها تا مناطق حاشیه ای به میدان آمده است. انجام داد و چراغ امید را برای تحصیل دانش آموزان عقب مانده روشن کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ علم و آموزش یکی از ارکان مهم جامعه برای پیشرفت و توسعه است و رشد جوامع در گرو رشد علمی آن است.

نبود مدرسه مناسب در شهرها و روستاها زنگ خطری برای این مناطق است و ترک تحصیل اولین آسیبی است که مشکلات فرهنگی و اجتماعی دیگری را به دنبال دارد.

در سال های اخیر ارگان ها و سازمان های مختلفی به سازمان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس پیوسته اند و برای ساخت مراکز آموزشی و بازسازی مدارس تخریب شده تلاش می کنند.

بسیج سازندگی هرمزگان که همواره در ارائه خدمات در جایی که جامعه به آن نیاز دارد پیشتاز بوده است، با همدلی گروه های جهادی و سازمان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و از شهرها تا دورافتاده ترین نقاط روستاها به میدان آمده است. و نوسازی مدارس آغاز شد و نور امید به تحصیل دانش آموزان عقب مانده درخشید.

ساخت مدرسه در روستاها دانش آموزان فرهیخته را به آغوش آموزش علمی باز می گرداند


cd454f92 002b 48a7 a417 18a7d93b944b خبر خاکستری



یاسین باواگر مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه آموزش اساسی ترین و مهمترین رکن هر جامعه ای است، اظهار داشت: اگر آموزش نباشد اشتغال، علم و 3 مشکل در جامعه وجود دارد. زمینه های.

رئیس بسیج سازندگی هرمزگان گفت: بسیج سازندگی هرمزگان به دلیل مسئولیتی که بر عهده دارد با همکاری آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس و بازدید از محل روستاهایی را دیدیم که مدرسه نداشتند و از سال 1391 شروع به ساخت مدرسه کردیم.

باوکار گفت: مدارس نیازمند نوسازی توسط گروه های جهادی و روستاهای پرجمعیت از جمله روستای حلوایی شهرستان میناب که نیازمند مدرسه است نوسازی شده است.

وی افزود: ساخت مدرسه در روستای حلوایی باعث خوشحالی اهالی این روستا شد و دانش آموزانی که کیلومترها برای تحصیل علم پیمودند و یا به دلیل دوری مدارس دیگر روستا را ترک کردند در حال بازگشت به علم هستند.

ساخت 10 مدرسه توسط بسیج جهادگران


9566b98c a745 4ce9 bab5 198d9b738c71 خبر خاکستری



مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: با همکاری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیش از 10 مدرسه در سراسر استان بازسازی و ساخته شده است و بسیج سازندگی به فعالیت خود ادامه می دهد تا دانش آموزی در استان ما وجود نداشته باشد. دلیل کمبود ساعت مدرسه ترک تحصیل بوده است.

باوکار با تاکید بر اینکه دانش آموزان بنیانگذاران آینده کشور هستند، گفت: باید برای ایجاد آرامش و ایجاد فضای امن برای آینده سازان کشور، بودجه تامین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید