سازندگی بسیج حاصل نیروهای دلسوز و انقلابی است/ جهادگران بسیجی موتور محرکه تقویت ایران اسلامی هستند.


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836685

آیت الله دری نجف آبادی گفت: موتور محرکه تقویت ایران اسلامی نیروهای جهادی و بسیجی هستند و امروز به برکت نقش و حضور و مشارکت مردم در بسیج، حرکت جهادی با قدرت حرکت می کند و باید به اوج برسد. در همه زمینه‌ها. «تکامل را شکست دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی، سخنگوی مقام معظم رهبری در استان مرکزی ظهر امروز به مناسبت هفدهم اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آفریده ها و جوانان باید از این امر به خوبی استفاده کنند. فرصت

وی افزود: بسیج سازندگی در ارائه خدمات به نیازمندان و محرومیت زدایی پیشگام بوده و امید را در میان مناطق فقیر زنده کرده و تهدیدها را در بسیاری از حوادث و بحران ها از جمله سیل، زلزله و تاج گذاری به فرصت های بزرگ تبدیل کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و خدمت صادقانه به مردم از شاخصه های بسیج سازندگی است، اظهار داشت: بسیج سازندگی علاوه بر انجام ماموریت های خود در عرصه های مختلف نیز موفق بود. این ماموریت ها و گام دوم کشور است. ما نیازمند روحیه جهادی، ایثار و فرهنگ خدمت به مردم هستیم.

وی افزود: جهادگران بسیج سازندگی با ایمان خالصانه و واقعی به خدا و هراس از مکتب شهدای انقلاب اسلامی وارد عرصه خدمت رسانی به مردم می شوند و بهترین روزهای زندگی خود را در خدمت به مردم می گذرانند. مردم.”

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: اقدامات بسیج سازندگی در حوزه اشتغال، آموزش، بهداشت، محرومیت زدایی، عمران، فرهنگی، آبرسانی و کشاورزی امید روستاها و مردم را زنده کرده و باید با قوت ادامه یابد. دولت و مجلس و سایر ارگان ها نیز باید از بسیج سازندگی حمایت کنند.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در چند سال اخیر اقدامات قابل توجهی را در حوزه ها و نواحی مختلف از خدمات رسانی به استان های خاص در سیل و زلزله کرمانشاه گرفته تا خدمات رسانی به مناطق فقیرنشین سیستان و بلوچستان و ارائه خدمات در استان مرکزی انجام داده است. عملکرد این سازمان خدماتی درخشان بوده و امروزه به الگویی بادوام برای سایر دستگاه ها تبدیل شده است.

آیت الله دری نجف آبادی بسیج سازندگی را حاصل نیروهای دلسوز و انقلابی خواند و گفت: بسیج سازندگی نقش مهمی در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دارد و در گام دوم انقلاب باید به عنوان گام اول در عرصه های دیگر بدرخشد. .

وی خاطرنشان کرد: موتور محرکه تقویت ایران اسلامی نیروهای جهادی و بسیجی هستند و امروز به برکت نقش و حضور و مشارکت مردم در اقدامات بسیج، حرکت جهادی با اقتدار و پیشرفت و توسعه باید حرکت کند. در همه زمینه ها رسیده است.برای فتح.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید