بسیج موتور محرکه و موتور محرکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786624

ناصری موحد بسیج را موتور محرکه و موتور محرکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ظرفیت گسترده و کم نظیر بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توانسته به عنوان دست و موتور محرکه کشور نقش بسزایی داشته باشد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه صبح امروز در برنامه ابروی محله و خانواده های معظم شهدا گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمند ملت نظام و انقلاب هستند. .

وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران از سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب محسوب می شوند و امروز وظیفه ماست که حقایق زحمات و جانفشانی های این عزیزان را بشناسیم.

ناصر موحد با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی در سایه خون شهداست، گفت: خانواده شهدا بزرگترین افتخار را به دست آورده اند و شهادت بالاترین توفیقی است که به شهدا داده شده است.

وی پاسداری از خون شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت: پاسداری از وحدت اسلامی مهمترین خواسته شهدای جامعه ایران اسلامی است و همه باید پاسدار خون شهدا باشیم.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: تشکیل بسیج با هوشمندی و درایت حضرت امام (ره) انجام شد و دولت ها را در همه عرصه های نظامی، دفاعی و امنیتی، اقتصادی، عمرانی و بهداشتی یاری رساند.

سرهنگ ناصری موحد بسیج را موتور محرم و موتور محرکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ظرفیت عظیم و کم نظیر بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توانسته به عنوان یک دست و موتور محرک نقش بسزایی ایفا کند. برای کشور.”

وی افزود: یکی از اولین آزمون های سخت بسیجیان در تاریخ انقلاب اسلامی دفاع مقدس بود که با تفکر خود توانستند تحول بزرگی در جنگ ایجاد کنند.

ناصری موحد با بیان اینکه بسیجیان حتی پس از جنگ نیز در تمامی عرصه های خدمت رسانی فعالیت های چشمگیری داشتند، افزود: این فعالیت ها باعث شده تا امروز ایران اسلامی به چنین جایگاه های رفیعی دست یابد.

وی با بیان اینکه بسیج تاکنون خدمات و فواید زیادی به کشور ارائه کرده است، افزود: مهمتر از تشکیل و ادامه فعالیت بسیج، حفظ این فرهنگ اصیل برای نسل آینده است که این رسالت مهم امروز بسیج و فرماندهان آن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید