روابط عمومی موتور محرکه دستگاه ها و نهادهای اجرایی است/ کارهای جهادی نیازمند اطلاعات جهاد است


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907025

گلمعلی حیدری با تاکید بر اینکه روابط عمومی لوکوموتیو و قاتل دستگاه ها و نهادهای اجرایی است، گفت: فضای مجازی و رسانه استان نیازمند محتوا است و این امر باید توسط روابط عمومی تامین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی روابط عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اقدام وحشیانه شهادت مردم بی دفاع در حرم شاه چراغ (ع) نه تنها مانع از حرکت مردم نمی شود بلکه آنها را مصمم تر از گذشته می کند. توقف انقلاب آنها


وی با بیان اینکه خون بی گناه شهدا باعث رسوایی تروریست ها و حامیان آنها خواهد شد، افزود: اغتشاشگران جاده کن تبدیل به تروریست های وحشی شده اند تا خون بی گناهان را بر زمین بریزند.


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کار جهادی نیازمند اطلاع از یک جهادگر است، تفکر جهادگر فرصت ها را به تعویق نمی اندازد و با حداقل ها عمل می کند.


حیدری گفت: به عنوان مثال می توان به بحران آب شهرکرد اشاره کرد که 6 ماه طول کشید تا در کمتر از 10 روز برطرف شود.


وی خاطرنشان کرد: ما در حال جنگ شناختی و شناختی هستیم و فرماندهان و افسران این جنگ روابط عمومی و رسانه هستند.


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر به موفقیت های مهمی دست یافته و کارهای بزرگی انجام شده است، اظهار داشت: امید آفرینی در بین مردم و زدودن چهره ناامیدی در میان مناطق محروم و مستضعف یکی از نیازهای مردم است. کشور امروز.که در دستور کار دولت قرار دارد.همچنین در سیزدهم قرار دارد.


حیدری افزود: با جنگ رسانه ای کوهی از کاه درست می کنند و یک موضوع کوچک را به یک اتفاق بزرگ تبدیل می کنند، در این میان روابط عمومی ها و خبرنگارانی هستند که باید به عنوان افسران نرم نظامی تلاش کنند تا توطئه های این افراد را خنثی کنند.


وی تصریح کرد: این اقدامات نظامی به این دلیل انجام می شود که نمی خواهند حرکت رو به رشد ایران اسلامی را ببینند، نیت این دشمنان را که قصد تکه تکه کردن ایران را ندارند و عده ای در ایران تبدیل به سرویس اطلاعاتی و اطلاعاتی دشمن شده اند. سربازان پیاده .


استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مهمترین چالش استان آب بود و اکنون این چالش در حوزه تامین آب پایدار برای کشاورزی و شرب حل شده است.


حیدری اضافه کرد: در حال حاضر عقلانیت، وحدت و همدلی در چهارمحال و بختیاری حاکم است که باعث شده گام های اساسی در این استان برداشته شود، روابط عمومی ها باید این وحدت و همدلی را تقویت کنند.


وی ادامه داد: برنامه ریزی برای به روز رسانی روابط عمومی، اطلاع رسانی دقیق، به روز و هنری، پاسخگویی سریع به ابهام، انعطاف و آموزش، ایده پردازی، شبکه سازی، تمرد و تعامل با رسانه ها، مطبوعات و فضای مجازی، توجه جدی به فضای مجازی و … باید در دستور کار قرار گیرد.


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه روابط عمومی موتور و قاتل دستگاه ها و نهادهای اجرایی است گفت: فضای مجازی و رسانه های استان نیازمند محتوا است و این امر باید توسط روابط عمومی تامین شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید