برای تحقق جهاد نیازمند سازوکار عملیاتی و اجرایی هستیم، راه حل مقابله با مشکلات جهاد تلاش صادقانه و خالصانه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در دیدار جمعی از اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ارزش های الهی را زنده کرده است. و سنت های حسنه در جهان از امام خمینی(ره) روشن شد و این چراغ 43 سال توسط مقام معظم رهبری روشن شد و ایران قبل از انقلاب که در تاریکی بود امروز در جهان می درخشد و برکات آن است. به وضوح در سراسر جهان قابل مشاهده است.

حتی نجف آبادی گفت: انقلاب اسلامی روزنه امیدی در جهان ایجاد کرده و امید مستضعفان شده است و به درختی بزرگ تبدیل شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با آرمان های مشخص استقلال، آزادی، مردم سالاری دینی و عزت به قدرت رسید و این آرمان ها در 43 سال گذشته همواره مورد توجه بوده و قطعا از این پس زیر بار ظلم و ستم دشمنان نخواهد رفت. «و تسلیم غریبه ها نشوید.

امام جمعه اراک افزود: ملت ایران پایبند به امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری است و توطئه ها و فریبکاری های دشمن چیزی از اراده و تلاش ملت برای ادامه راه و دشمنان نمی کاهد. بدانید ملت ایران روی پای خود است شما هستید.

سخنگوی رهبر استان مرکزی گفت: تبیین جهاد یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط کنونی است و این موضوع ریشه های قبلی دارد که سال ها پیش توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد و امروز برای تحقق آن نیاز به سازوکار عملیاتی است. ما قوه مجریه داریم و همه در این عرصه جهاد نقش دارند.

دری نجف آبادی گفت: قرآن کریم، سیره اهل بیت(ع) و رهنمودهای امامان انقلاب اسلامی بهترین منبع برای جهاد است و استفاده از توانایی ها و سایر توانایی ها برای رسیدن به این امر ضرورت مهم

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی عرصه کار، تلاش و خدمات گسترده ای ایجاد شده است که باید از آن به خوبی استفاده شود و استان مرکزی فرصت های زیادی برای جهاد دارد و بسیج توانمندی ها در مجموع باید استان را هدایت کنیم. در این “مشکل شود.

امام جمعه اراک گفت: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای بی شماری در عرصه های مختلف حاصل شده و در بسیاری از عرصه ها به خودکفایی رسیده ایم و این امر باید در جهاد تبیین به خوبی بیان شود. همچنین خوب ارائه دهید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از معضلات مهم این روزها در برخی شهرها مانند اراک، معضل آلودگی هوا است که علل مختلفی دارد. متاسفانه در گذشته در مکان یابی و طراحی صنایعی مانند پتروشیمی و پالایشگاه اشتباهاتی صورت گرفته است درصدی که می توانیم در آن موفق باشیم.

وی ادامه داد: آلودگی خودروها یکی دیگر از عوامل آلودگی هوا در شهرهایی مانند اراک، اصفهان و تهران است و متاسفانه خودروسازان در سال های اخیر اقدام موثری در زمینه کیفیت خودرو انجام نداده اند و باید موضوع کیفیت در ابعاد مختلف برطرف شود. بیشتر دقت کن. “

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه راه حل مشکلات تعطیلی صنایع نیست و راه حل ها باید منطقی باشد، خاطرنشان کرد: البته قضاوت و انتقاد باید بدون سوء نیت و نقد خردمندانه با تحقیق جامع و ارزیابی دقیق باشد و امروز راه حل با مشکلات جهادگران و تلاش خالصانه است که باید در اقشار مختلف جامعه طنین انداز شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید