حل مشکلات مردم در گرو خدمت و جهاد خالصانه است / تاثیر امنیت بر سرمایه گذاری بخش خصوصی


ساعت: 17:46
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817668

حجت الاسلام مبلغی گفت: حل مشکلات مردم در گروه ضربت خالصانه و جهادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت، ضمن خیرمقدم به فرارسیدن سال جدید، اظهار داشت: توجه به دیگران و رسیدگی به مشکلات مردم راه رسیدن به خداست؛ به همین دلیل است که مردم را به سوی خداوند متعال برسانیم. دین اسلام دینی است که بر خدمت به مردم تأکید فراوان دارد.

وی افزود: خدمت در گرو خدمت به گروه خاصی نیست و حتی خدمت به حیوانات نیز ثواب خداوند را دارد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، رفع مشکل با برادر مسلمان را یکی از مهمترین کارهای خیر دانست و گفت: بهترین کارها نزد خداوند خنک کردن دلهای سوخته تشنگان و رضایت آنهاست. گرسنه.

وی با اشاره به بیانات پیامبر اسلام(ص) در زمینه خدمت رسانی به انسان گفت: در سیره ائمه و پیامبر گرامی اسلام رسیدگی به مشکلات دیگران از اولویت ها بوده است.

یکی از مبلغان، حل مشکلات مردم را یک وظیفه انسانی دانست و گفت: «همه ما به اندازه خود وظیفه داریم مشکلات مردم را حل کنیم. او که کارش کارمندی است، خدمت به مردم است و مسئولیت بیشتری دارد.»

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم توسط مسئولان یک وظیفه شرعی، انسانی و قانونی است، گفت: باید او را از این مسئولیت بردارند.

وی فلسفه وجودی انقلاب اسلامی را خدمت و توجه به مردم عنوان کرد و گفت: رهبری و مسئولی که در جایگاهی قرار می گیرد، جز خدمتگزار و خدمتگزار مردم نیست. سیره حضرت امام این بود که ایشان خود را خدمتگزار مردم می دانستند، پس هر خادمی باید این روحیه را داشته باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شاید دولت به دلیل کمبود اعتبار نتواند همه مشکلات مردم را حل کند، اما همه ما می توانیم به برادران و خواهران خود کمک کنیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در شورای تامین به مهمترین موضوع این شهرستان پرداخت و تاکید کرد: حضور سرمایه گذاران در هر شهرستان امنیت مطلوب را می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: اگر همه با کشتار و هجوم به جامعه حساب شخصی و قبیله ای خود را تسویه کنند، امنیت را مخدوش می کند که در این زمینه دولت موظف به حل این گونه معضلات اجتماعی است از مسئولان مربوطه خواستم. من می خواهم از شر خشونتی که امنیت شهر را مختل می کند خلاص شوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید