سپاه نماد 43 سال خدمت بی منت و خالصانه به مردم / نقش موثری که در تامین امنیت ملی و حفظ مرزها قابل غفلت نیست.


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833771

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت؛

صادق با بیان اینکه سپاه نماد خدمت بی منت و خالصانه به مردم است، گفت: سپاه در حال ثبت پرونده ای سرشار از موفقیت در حافظه خود و ملت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا صادق رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار داشت: سپاه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در مقابل سه گانه طیف تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم و حمایت از توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور تحت تدابیر «مسلمانان و فرمانده معظم کل قوا».

وی با تاکید بر اینکه سپاه آرمان بزرگ و مقدسی دارد، گفت: آرمان صیانت و صیانت از نظام و حکومتی که مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است و مدعی تحقق نسبی آن در دنیای امروز است و گستره این آرمان را تا دوران حكومت امام مهدي (عج) نيز وسيع است و از اين جهت سپاه آرمانهاي مكتبي، انساني و جهاني در افق دارد كه بايد همواره در اين راستا حركت كند.

صادق ادامه داد: بی شک صیانت از نظام ارزشی در برابر تهدیدات و خطرات یک ضرورت عقلانی است و نمی توان از نقش موثر سپاه در تامین امنیت ملی و حفاظت از مرزها و دفع تهدیدات غافل شد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: اگر نگاهی گذرا به کارنامه 43 ساله سپاه داشته باشیم به راحتی متوجه می شویم که سپاه همیشه در خط مقدم مبارزه با دشمنان بوده است. و مخالفان در تمام دوران سخت و بحرانی.«این حمایت برای تامین امنیت کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب، کیان انقلاب، اهداف انقلاب و مقابله با دشمنان انقلاب ایجاد شد.

صادق در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران یک اتفاق پر از موفقیت را به یاد خود و ملت خود ثبت کرده است، افزود: فیلم شهید سپاه در دوران دفاع مقدس، دفع خطر پژاک در شمال غرب و اشرار در جنوب شرق غرب آسیا، افزایش توان بازدارندگی از طریق تولید موشک، سازندگی، محرومیت زدایی و مناطق نمونه بهداشتی و درمانی از دستاوردهای سپاه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی تاکید کرد: سپاه در همه حوادث به مرکز حادثه می رود، اول وارد و آخرش خارج می شود چرا که سپاه نماد 43 سال خدمت ثابت و خالصانه مردم پایدار و بصیر استان است. ، که پایه گذار حضرت ولی عصر (عج) است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید