بسیج موتور محرکه نظام اسلامی است


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912272

حجت الاسلام سید محمد معالمی گفت: بسیج بازو، موتور و موتور قدرتمند نظام اسلامی است که در تمام صحنه های انقلاب و نظام حضور داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام سید محمد معالمی امام جمعه تربت حیدریه صبح امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان تربت حیدریه اظهار داشت: مردم بسیجی روی این کره خاکی هستند و این یعنی همه به انقلاب و نظام پایبند هستند. در صحنه های انقلاب اگرچه نامشان در سازمان بسیج نیست اما بسیجی هستند.

وی تصریح کرد: بسیجی یعنی رهبر و رهبر و وقتی می بیند با مردم و نظام با بی احترامی و توهین برخورد می شود آرام نمی گیرد و به میدان می رود.

معلمی گفت: بسیج بازوی توانمند، موتور محرکه و راهنمای نظام اسلامی است که در تمام صحنه های انقلاب و نظام حضور دارد.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز یمن، لبنان، ارلک، سوریه و دیگر کشورهای آزادی خواه، تفکر بسیجی را دنبال کرده و راه مبارزه با استکبار را در پیش گرفته اند.

وی ادامه داد: هرکس دغدغه انقلاب و نظام را دارد بسیجی است، حالا می خواهد معلم مدرسه باشد، استاد دانشگاه، پزشک بیمارستان باشد، کشاورز باشد، کشاورز باشد که برای کشور کار می کند، همه اینها جزء هستند. بسیجی و تکلیفی دارند.» که امام محترم نیز به آن تصریح کرده اند.

امام جمعه تربت حیدری گفت: ایمان و بصیرت مسیر حرکت بسیج را مشخص می کند و به فرموده امام راحل این حرکت به سمت استکبار و دشمنی است بنابراین شناخت اقدامات دشمن بسیار مهم است اما آسان نیست زیرا ابهامات و شبهات زیادی وجود دارد و همه نیاز به توجه دارند و توضیح لازم است.


150 ویژه برنامه در هفته بسیج در تربت حیدریه برگزار می شود

سرهنگ ناصری محد فرمانده سپاه تربت حیدریه شعار هفته بسیج امسال را بسیج در خدمت ملت ایران خواند و افزود: امسال برنامه های هفته بسیج در تربت حیدریه با این شعار برگزار می شود. و محور تبیین جهاد در پایگاه 369 بسیج».

نشست متولیان حوزه اسلامی، کافه بحث در مقطع راهنمایی با محوریت تبیین جهاد، تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، همایش بصیرتی در سطح پایگاه و همایش تجلیل از فعالان جهادی با محوریت درباره بسیج دانشجویی بخشی از برنامه های هفته بسیج است که فرمانده بسیج از وی یاد کرد

وی افزود: همایش و رزمایش گردان های سایبری بسیج، همایش اقتدار بسیج، یادواره شهدای فرهنگی و شاهچراغ، همایش زندگی پاک، اجلاس فرماندهان بسیج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از برترین محتوای تولید دیجیتال بسیج از دیگر برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید