امید و امید آفرینی موتور محرکه آینده ایران اسلامی است


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839818

امید یک نیاز فردی در زندگی خانوادگی، شغلی و اخلاقی است و با توجه به اینکه در جنگ های چند جانبه امیدها به گونه ای معطوف می شود که جوانان ایرانی در عرصه های فردی و اجتماعی چشم اندازی سیاه و سیاه نسبت به آینده خود داشته باشند، می توان به موضوع امید آفرینی دامن زد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; امروزه امید در زندگی خانوادگی، شغلی و اخلاقی یک نیاز فردی است و این موضوع قابل ترویج است و البته در زندگی سیاسی اجتماعی با این مشکل مواجه هستیم و می توان از آن استفاده کرد.

در سال‌های اخیر در جنگ‌های چندجانبه، امیدها توسط دشمن معطوف شده است تا جوانان ایرانی در عرصه فردی و اجتماعی چشم‌اندازی تاریک از آینده خود داشته باشند.

آرزو و امید شاید نیاز به توضیحات خاصی نداشته باشد و برای ساختن فردایی مطلوب لازم باشد، اما برخی از تعابیر مانند خوش بینی را نباید با امید یکی دانست، زیرا خوش بینی همیشه انتظار دارد که چیزها مثبت اما مثبت باشند.فکر با امید فرق دارد.

تعبیر امید با خبر دادن به فردا نیست و این موضوعی است که می توان ایجاد کرد و مربوط به سازندگی است پس باید توانایی رقبا و سنگ تراشان را برای ساختن آینده جدی گرفت و امید یعنی خلق کردن نه یک آینده مثبت قرعه کشی کنید و بگویید ما قابل اعتماد هستیم.

جوانان به دلیل سن و سال خود طبیعتا کانون امید هستند و امید مهارتی است که در جوانان برای ساختن فرد و جامعه مطلوب وجود دارد اما باید حفظ شود که البته حفظ امید در مواقع سختی است. سختی و شکست

هر انسانی که حرکت می کند امیدوار است، اما حرکت در مسیر مثبت نیازمند تطبیق با مولفه های اسلامی است که باید در علوم اجتماعی و انسانی به آن پرداخته شود و ویژگی های حرکت عادی و امیدوارانه مورد توجه و معرفی قرار گیرد.

مثبت اندیشی با تخیل خوش بینانه متفاوت است زیرا مثبت اندیشی و امید است که به آینده و آینده می نگرد و در جایی که امید باشد میل به فردایی روشن در جامعه ایجاد می شود.

اگر ایده روشنی از آینده فردی و اجتماعی داشته باشید، به نیروی محرکه فرد تبدیل می شود و به منبع اصلی انرژی تبدیل می شود که می تواند در قالب های مختلف رسانه ای به اشتراک گذاشته شود.

نویسنده: وحید فکری – خبرنگار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید