سپاه و بسیج دارای معنویت و توانمندی های استثنایی هستند/ همچنان به حمایت سپاه و بسیج در روستا نیازمندیم

ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779503

نظری گفت: سپاه و بسیج از توان و توانمندی های معنوی فوق العاده ای برخوردار هستند و کار سپاه و بسیج برکت دارد و همچنان نیازمند حمایت سپاه و بسیج در روستا هستیم تا بتوانیم با استفاده از این منبع الهی به وظایف خود عمل کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; یعقوب علی نظری فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) و استاندار جدید خراسان رضوی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام رضا (ع) که با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجموعه آیات مشهد: 6 سال و یک ماه در سپاه امام رضا (ع) با موفقیت خدمت کردم و موفقیت و خدمت خود را در سپاه به طور عام و در این مکان به طور خاص از دست دادم. .

وی با ابراز امیدواری از اینکه جابجایی بنده منجر به خدمات رسانی بیشتر به این مردم و نظام مقدس شود، خاطرنشان کرد: دوران سخت و بسیار شیرین با کمک همکارانم از سپاه امام رضا(ع) به دلیل امنیت به پایان رسید. تصادفات عملی و تاج. او با تجربه بود.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه قطعا در این زمینه کوتاهی ها و کوتاهی های زیادی وجود داشته است، تصریح کرد: محدودیت ها در راستای انجام رسالت و تعهد بوده و قصد دیگری نداشته است.

وی با بیان اینکه ما در استان برادرانه کار می کنیم و بحث تقسیم بندی سازمانی و تمرکز بر ماموریت ها و مسائل و مشکلات کاری مطرح نشده است، اذعان داشت: از همکاران عزیزم کارهایی را که باید انجام می شد درخواست می کنم اما تمام نشده است. .

نظری خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج با محوریت دستگاهی به کار خود ادامه می دهند و هر کاری که دستور رهبری است باید در جای خود انجام شود و آن تقویت نظام و کشور است. کار سپاه و بسیج پر برکت است و ما همچنان نیازمند حمایت سپاه و بسیج در روستا هستیم تا بتوانیم با استفاده از این منبع الهی به وظایف خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید