گروه های جهادی حمایت کردند/ درخواست تسریع در تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی

ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785624

محمد زهرایی با درخواست از مجلس برای تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی و حمایت همه جانبه از گروه های جهادی گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی صبح امروز در جمع جهادگران بسیجی استان سمنان با اشاره به اینکه گروه های جهادی در محرومیت زدایی، خدمت رسانی وفادارانه و حل مشکل در حاشیه روستاها در کنار این انقلاب ایستاده اند، از مشکلات و مشکلات مردم این استان گفت: مستضعفان و محرومان

وی افزود: گروه های جهاد مصداق بارز آیات قرآن و سفیران کار و تلاش در بین مردم و مستضعفان هستند.

زهرایی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب بسيج گام دوم و بسيج جزء دوم را سرودند گفت: اسلام از گروه های جهادی به عنوان مولفه های تقویت ایران اسلامی ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه 42 گروه جهادی در سطوح مختلف، ویژه، فعال و تازه ایجاد شده داریم، گفت: گروه های جهادی تخصصی نیز در 22 قشر فعالیت می کنند.

وی در ادامه توضیح داد: این گروه های جهادی وامدار تدبیر حکیمانه مردم بزرگ استان در 15 اردیبهشت 1358 هستند که علم و پرچم جریان جهادی کشور برای ساختن جهاد به نام مقدس بسیج است. و بسیج سازندگی از مدیریت محول شد.

به گفته این کارمند؛ جوانان ثابت کردند که با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب توانستند هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی گفتمان جهادی همگانی ایجاد کنند و به تبلیغ جهان اسلام بپردازند.

وی با اشاره به فعالیت 5200 گروه جهادی در هفته بسیج گفت: بیش از 57 هزار جهادگر بسیجی ظرف 8 روز عازم مناطق محروم می شوند.

رئیس سازمان کشوری بسیج سازندگی از مجلس شورای اسلامی خواست تا اصلاحیه قانون بسیج سازندگی را تصویب و از گروه های جهادی حمایت کامل کند و افزود: سازمان جهادی را 100 برابر کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید