بسیج سازندگی برای 1911 نفر در آلبورگ شغل ایجاد کرد/ 18 طرح محرومیت زدایی و 70 میلیارد تن تسهیلات؛ در دستور کار بسیج

ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785090

مهران تیرانا گفت: 70 میلیارد تن تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان البرز توزیع و 5 بانک عامل راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه از سال 99 روی اشتغال زایی متمرکز شده ایم، در گفت و گو با تیتریک گفت: تاکنون 38 کارگاه اشتغال در البرز راه اندازی شده است.

مهران تیران به ایجاد اشتغال پایدار و مستقیم برای 1020 نفر از طریق سمینارهای مذکور اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 58 سمینار برای اشتغال و آموزش کارآفرینی دایر شده و 600 نفر از آموزش های لازم بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه این سمینارها بر اساس نوع درخواست داوطلبان با همراهی سازمان گردشگری، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و سازمان فنی و حرفه ای برگزار شده است، گفت: 391 صندوق قرض الحسنه برای اشتغالزایی. مردم ایجاد شده اند.

تیرانا به ایجاد 891 شغل پایدار خانگی از محل اعتبارات مردمی اشاره و تصریح کرد: 70 میلیارد تن تسهیلات اقتصاد مقاومتی در فاز اول توزیع شده و 5 بانک عامل آغاز به کار کرده اند که بخشی از تسهیلات قرض الحسنه و یک مورد دیگر است. بخشی از مرابحه 18 درصد است.

وی با اشاره به اینکه اقساط تسهیلات مذکور 7 سال و 84 ماهه است، گفت: این وام در دسترس است و افراد مناطق محروم شناسایی می شوند. با انجام کارشناسی و نظارت لازم، فرد را با بانک عامل آشنا می کنیم. برای به دست آوردن امکانات.»

تیرانا مبلغ وام را 100 میلیون تن اعلام کرد و افزود: روز یکشنبه 30 آبان ماه 18 پروژه تشریفاتی محرومیت زدایی با محوریت ساخت، نوسازی، بازسازی، تجهیز و تسهیل گری، ساخت 6 خانه محروم، راه اندازی مخزن آب در ایشهارد، نوسازی آزمایشگاه بیمارستان، ایجاد و تجهیز 8 کارگاه از طرح های هفته بسیج است.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: برای 18 پروژه مذکور 3 میلیارد و 105 میلیون تن اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید