اجرای 450 طرح محرومیت زدایی و اهدای 350 سری جهیزیه به زوج های جوان / 800 فرصت شغلی و ایجاد 1500 شغل در کارخانه ها و واحدهای تولیدی


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833733

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی این موضوع را مطرح کرد؛

کریمی گفت: در راستای کمک به جهش تولید و رفع موانع تولید، اقدامات و برنامه ریزی های خوبی برای بسیج کارگران کارخانه ها و واحدهای تولیدی برای ایجاد 800 شغل، ایجاد 1500 شغل، اجرای طرح شهید برونسی، طرح های شهید کریمی انجام شده است. و بسته های معیشتی را توزیع می کند. این یکی از مهمترین آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه استان مرکزی در گفت و گو با دیار آفتاب ؛ به تشریح مهمترین اقدامات سپاه و بسیج در یک سال گذشته پرداخت و گفت: شاهد.

وی افزود: سپاه با ایمان و ایمان راسخ به خدا وارد میدان مبارزه و مقاومت شده است و نهاد مقدس سپاه در حال تربیت بزرگان تاریخ اسلام است که نام و یادشان امروز همچون ستاره ای درخشان در تاریخ می درخشد. و تاریخ هرگز نام زیبایی نیست. “من آنها را فراموش نمی کنم.

کریمی انقلابی ماندن و انقلابی زیستن را بخش مهمی از هویت سپاه دانست و گفت:

وی در تشریح مهمترین اقدامات یک سال گذشته گفت: 22 گروه تخصصی در سپاه برای انجام فعالیت های مختلف تشکیل شده است و محور برنامه ها اتاق فکر بسیج و تقویت اتاق فکر برای اجرای منویات مقام معظم رهبری است. یک نیاز مهم

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی گفت: مناطق خدمات تخصصی ارائه می دهند.

وی افزود: بیش از 760 صندوق قرض الحسنه در استان مرکزی برای ایجاد اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی با اشتغال بیش از 30 هزار نفر و راه اندازی 50 تعاونی راه اندازی شده است.

سردار کریمی ادامه داد: به همت راه اندازی نهضت حمایت از ایمان، بیش از 500 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در استان مرکزی تهیه و توزیع شده و بیش از 50 نوع خدمت در قالب جهادی انجام شده است. و طرح سلامت.سرلشکر حاج قاسم سلیمانی.«مردم فراهم کردند.

وی افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی در سال 1377 هر خدمتی به نام یک شهید در استان مرکزی راه اندازی شد و در سال 1400 بیش از 450 طرح محرومیت زدایی در استان انجام و به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه نهضت اسکان محرومان یکی از اقدامات مهم کنگره شهدای استان مرکزی بود، گفت: در سال 1400 بیش از 200 منزل محروم به سپاه پاسداران تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه کمک به ازدواج آسان جوانان یکی از اقدامات مهم در کنگره شهدای استان مرکزی است، افزود:

کریمی تاکید کرد: ایجاد امید و رضایتمندی مردم در روستاها و مناطق فقیرنشین و حاشیه نشین یکی از دستاوردهای مهم حضور جهادگران بسیجی در عرصه های خدمات رسانی است که در بیش از 700 نقطه در استان مرکزی نقش آفرینی می کنند.

وی بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی برای اجرای جهاد، تبیین و یادواره شهدا و مناسبت های ملی، دفاع مقدس و مقاومت از دیگر اقدامات مهمی است که در سال 1400 بالغ بر 5000 برنامه فرهنگی انجام شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی راه اندازی قرارگاه های محلات اسلامی در استان برای احیای کارکرد مساجد را از دیگر اقدامات سپاه و بسیج در سال 1400 برشمرد و گفت: بیش از 50 قرارگاه در استان ایجاد شده و کار می کنند. شناسایی ظرفیت های محله به اجبار ادامه دارد و مهمترین اهداف این اردوها رفع مشکلات مردم و آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور از مهمترین اقدامات پایان سال گذشته بود، افزود: اردوهای راهیان نور به صورت رزمایش فرهنگی و آموزشی برگزار و بالغ بر 5400 نفر اعزام شدند. مردم از استان مرکزی به مناطق عملیاتی بیلی.

کریمی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی سپاه گفت: برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سپاه به مردم بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر به مراکز درمانی سپاه مراجعه و از خدمات تخصصی بهره مند شدند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی با محوریت واکسیناسیون همگانی، بیش از 150 هزار دوز واکسن تزریق شده و جهادگران و مراکز درمانی از زمان شروع این بیماری برای رفع ضایعات عروق کرونر و کنترل بیماری تلاش کرده اند. .

فرمانده سپاه استان مرکزی انجام دفاتر خدمات رسانی و دیگر اقدامات مهم سپاه و بسیج را برشمرد و گفت: بیش از 350 پیشخوان خدمات رسانی در مساجد و محلات استان برگزار و به مشکلات مردم رسیدگی شد.

وی در تشریح فعالیت های بسیج اصناف گفت: در راستای کمک به دولت در تنظیم بازار و کنترل تولید و توزیع اقلام اساسی، بیش از 200 بازرس بسیجی آموزش دیده و برنامه ها و طرح های بسیج اصناف را سازماندهی و موثر طی یک سال گذشته انجام دادند. از این جهت شامل طرح تاجر امین، طرح تاجر طلبه، فقه بازار و طرح دانشجو معلم می باشد.

سردار کریمی با بیان اینکه اقدامات موثری در سال گذشته برای کمک به زندانیان جرائم مالی غیرعمد و خانواده های زندانیان انجام شده است، گفت: آزادی 35 زندانی، ارائه مشاوره تخصصی حقوقی، سمینارها و توزیع بسته های معیشتی از مهمترین موارد است. .

وی با اشاره به فعالیت های بسیج کارگری گفت: به منظور کمک به جهش تولید و رفع موانع تولید، اقدامات و برنامه ریزی های خوبی با بسیج کارگران در کارخانه ها و واحدهای تولیدی برای ایجاد 800 نفر کارگر انجام شده است. ، ایجاد 1500 شغل و اجرای طرح شهید برنزی «طرح شهید کریمی و توزیع معیشت از مهمترین آنهاست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ایجاد نشاط اجتماعی متمرکز در روستای مقاومت بسیج را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی اقدامات مناسبی در دستور کار قرار دارد. و روستای مقاومت بسیج را برنامه ریزی می کند.

وی با اشاره به پروژه شهر شهید سلیمانی در اراک گفت: در راستای نهضت مسکن شهر شهید سلیمانی ساخت بیش از 1000 واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد و فاز اول این پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. . .

سردار کریمی گفت: امسال رویکرد سپاه این است که در همه ابعاد قوی تر حرکت کنیم و با تکیه بر بیانات گام دوم انقلاب و بیانات درخشان مقام معظم رهبری در این مسیر شتابان حرکت خواهیم کرد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید