تهیه و توزیع 3 میلیون سری جهیزیه برای زوج های جوان تا پایان امسال/تمام روستاهای هرمزگان تحت پوشش امدادرسانی هستند.

ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797107

باوکار گفت: تاکنون بیش از 3 میلیون قطعه جهیزیه بین زوج های نیازمند هرمزگان توزیع شده است و در تلاش هستیم تا پایان امسال 3 میلیون قطعه جهیزیه دیگر نیز تهیه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ یاسین باواکار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: در سال 99 تهیه و توزیع بسته های معیشتی نیز در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در مرحله اول 20 هزار بسته هر بسته 300 هزار تنی در مسجد جامع بندرعباس توزیع شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: کشور در مراحل هشتم تا نهم قرار دارد.
بواکار گفت: با اجرای مرحله بیستم همیاری مومنان، از ابتدای اجرای طرح تاکنون، تعداد بسته های معیشتی به 600 هزار بسته برای توزیع بین نیازمندان استان هرمزگان افزایش می یابد.
وی افزود: ارزش واقعی بسته های معیشتی از ابتدا تا مرحله نوزدهم 285 میلیارد تن است که با اجرای مرحله بیستم این رقم به 310 میلیارد تن افزایش می یابد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: از کل جمعیت استان هرمزگان حدود 60 درصد جمعیت را دهقان تشکیل می دهند، تقریباً تمام روستاها تحت پوشش امدادهای مومن هستند. برخی از روستاها به چند مرحله تقسیم می شوند، اما در روستاهای دورافتاده یک مرحله اتفاق می افتد.
باوکار خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم با کمک گروه های جهادی، سپاه ناحیه، نیروهای بسیج و هیئت امنای مسجد، معیشت را در همه محله های فقیرنشین توزیع کنیم.
وی ادامه داد: علاوه بر این در دو سال اخیر خدمات دیگری مانند بیش از 2 میلیون بسته مرغ و گوشت گرم، 3 میلیون پرس غذای گرم برای نیازمندان در استان هرمزگان، بیش از 10 هزار بسته کمک هزینه تحصیلی، تبلت و پوشاک ارائه شده است. برای دانش آموزان “نیاز به توزیع است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، حمایت از آزادی زندانیان، تهیه و توزیع بیش از 3 میلیون جهیزیه بین زوج های نیازمند را از دیگر خدمات ارائه شده به افراد نیازمند برشمرد. هرمزگان به او گفت: تا پایان امسال جهیزیه دیگری داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید