اهدای 40 سری جهیزیه به زوج های جوان شهر آلبورگ همزمان با دهه مبارک فجر

وی افزود: سالانه بیش از 40 سری جهیزیه از محل درآمد بیت المال تهیه و خریداری می شود که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرک صنعتی البرز کلیه کالاهای خانگی، کلیه اقلام و محصولات ایرانی از کارخانه استفاده می شود. “

رئیس امور خیریه و خیرین البرز گفت: خرید اقلام جهیزیه از شرکت های شهرک صنعتی این شهرستان علاوه بر تامین جهیزیه زوج های جوان نیازمند و رونق تولید داخلی باعث ایجاد اشتغال و درآمد نیز برای مردم البرز می شود.

وی گفت: امسال 40 سری جهیزیه با 20 میلیارد ریال وام از محل درآمدهای خزانه خریداری و در اختیار زوج های جوان نیازمند شناسایی شده در شهرستان آلبورگ قرار گرفت. اقلام جهیزیه شامل 10 قلم شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، لوازم آشپزخانه، چرخ خیاطی و بخاری می باشد.

ساخت مصلای شهر الوند با وام بالغ بر 2 میلیارد تن از بیت المال

عباسپور خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدمات اهدایی برای احداث مصلای بزرگ شهر الوند با وام بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل اهدای گنجینه مرحوم است و همچنین به تجهیز بیمارستان رحیمیان الوند به تمام امکانات کمک می کند. دستگاه های ذیربط اقداماتی را انجام می دهند تا مردم این شهر بتوانند از خدمات درمانی بیمارستان بهره مند شوند.

این مسئول گفت: توزیع بسته های معیشتی با اقدامات دیگری انجام شد به طوری که امسال بیش از 20 هزار بسته به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در طول سال بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: سالانه بیش از 150 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و همچنین هزار بسته آموزشی در بین دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان که توسط آموزش و پرورش شناسایی می شوند هزینه می شود. اهدا خواهد شد.

توزیع بیش از 20000 بسته معیشتی در سال جاری

عباسپور از توزیع بیش از 20 هزار بسته سلامت در ایام تاج و تخت بین نیازمندان البرز خبر داد و گفت: صندوق خزانه یکی از اولین مجموعه هایی است که بسته های سلامت شامل ماسک، محلول یا ژل بهداشتی تاج پیشگیری از این بیماری را توزیع می کند. در میان افرادی که توانایی پرداخت این چیزها را نداشتند مورد نیاز بود.

وی تاکید کرد: در این بسته های آموزشی و همچنین اقلام جهیزیه، برای حفظ کرامت انسانی فرد، لوگو یا علامتی مبنی بر تولید آن از هدیه وجود ندارد.

رئیس اداره انفاق و امور خیریه البرز گفت: شرکت در برنامه های فرهنگی، قرآنی و مذهبی البرز از دیگر خدمات اهدایی بیت المال فقید است که سالانه حدود 200 میلیون تن در این زمینه کمک می کند.

وی در پایان گفت: کمک به ساماندهی راهپیمایی اربعین حسینی و اطعام حسینی در ایام محرم و صفر از دیگر اقدامات خیر است که سالانه 200 میلیون تن از کمک های خیر مرحوم حاج محمد حسین هزانه برای این امر هزینه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید