ایجاد 800 شغل و تثبیت 1500 شغل در واحدهای تولیدی استان مرکزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سید محمد سجادی مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روژولا استان مرکزی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری و در جمع کارگران و مدیران کارخانه های استان اظهار داشت: کارگران به عنوان سرباز در عرصه اقتصادی. جبهه همیشه نقش موثری در پیشرفت کشور دارند. آنان با تکیه بر فرهنگ ایثار، شهادت و الگوبرداری از فرهنگ پاسداری، حماسه های بزرگی خلق کرده اند.

وی افزود: رفع موانع تولید و کمک به جهش تولید مهمترین رسالت بسیج کارگری است و این تشکل مردمی به عنوان حامی اصلی کارگران برای رفع دغدغه ها و مشکلات آنها به سرعت حرکت خواهد کرد. “

سجادی با بیان اینکه توجه به فرهنگ بسیجی و جهادی و اعتقاد به فرهنگ مامی می تواند رمز موفقیت در جامعه کارگری باشد، گفت: در دوران انقلاب اسلامی هرجا که با رویکرد جهادی و بسیجی رفتیم، تهدیدها به فرصت تبدیل شده است. بنابراین باید رسیدگی شود.»

وی با اشاره به اقدامات بسیج در سال 1400 گفت: سال گذشته با اقدامات موثر بسیج برای دستیابی به جهش در تولید و اشتغال زایی، طرح های شهید کریمی و برنزی در دستور کار قرار گرفت که برکات زیادی برای جامعه کارگری داشت. ایجاد 1800 شغل و ایجاد 3000 شغل در کارخانه ها و واحدهای تولیدی بخشی از دستاوردهای این اقدام است.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روژولا استان مرکزی تاکید کرد: استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای اجرای شعار سال یکی از مهمترین برنامه های بسیج کارگری در سال جاری است و راهکارها و برنامه های مختلفی در این راستا صورت گرفته است. تدوین و در دستور کار قرار گرفته است.»

وی با اشاره به نظارت و مشکلات کارخانجات گفت: با تکیه بر اتاق های فکر، مشکلات کارخانجات و موانع تولید در کارخانه ها و واحدهای تولیدی به طور مستمر رصد و ارزیابی می شود و راهکارهای علمی آنها بررسی، هماهنگ می شود و هم افزایی سایر دستگاه ها کارساز خواهد بود. .

سجادی خاطرنشان کرد: هفته کارگر و روز کارگر و بسیج روز کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از زحمات قشر کارگر و بسیج کارگران در این راستا است و بیش از 50 برنامه در استان و در کارخانه ها و کارخانه ها برگزار می شود. واحدهای تولیدی..


گروه های جهادی کارگری پیشگام در خدمت به مردم هستند

محمد مجوری فرمانده سپاه اراک در هفته بسیج کارگری و در جمع کارگران و مدیران کارخانه ها گفت: فرهنگ بسیجی و بسیجی مهمترین ویژگی پیروزی در دفاع مقدس بود. با بسیج مردمی انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدها و توطئه ها بسیج کرد و بسیج در انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: بسیج با ایفای نقش موثر در صحنه های مختلف انقلاب مایه امید و دلگرمی مردم شده و کارآمدی بسیج در مراحل مختلف این نهاد مردمی مرهم مشکلات شده است.

مجوری بیان کرد: انقلاب اسلامی برای عبور موفق در گام دوم باید روحیه بسیج را تقویت و تشویق کند و امروز بسیج در اقشار مختلف نسخه عملیاتی و راهبردی دارد.

وی ادامه داد: تلاش کارگران در سنگر تولید مانند جهاد فی سبیل الله است زیرا در شرایط کنونی دشمنان نظام اسلامی معطوف به اقتصاد و تولید هستند و کارگران گران قیمت نقش موثری در خنثی سازی دارند. توطئه های دشمن.”

فرمانده سپاه اراک افزود: با توجه به صنعتی بودن شهر اراک برنامه های متنوعی در بسیج ناحیه اراک در دستور کار است. جهش تولیدی ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه 360 گروه جهادی شناخته شده در سطح شهر اراک در عرصه های مختلف تشکیل شده و در خدمت مردم و پاسداران انقلاب هستند، گفت: گروه های جهادی کاری پیشگام در خدمت به مردم و در مقاطع مختلف هستند. سیل و تاج خدمات گسترده ای را به مردم و خیرین انقلاب ارائه کرد.

مهجوری گفت: امسال با توجه به شعار سال بر اساس تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی، برنامه ریزی هدفمندی در این راستا صورت گرفته است و به رفع مشکلات کارخانجات و جهش در تولید شتاب ادامه خواهیم داد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید