مشکلی در خصوص تامین کالاهای اساسی در کرمانشاه وجود ندارد / الزام واحدهای تولیدی به درج قیمت مصرفی و تولیدی کالاها


ساعت: 12:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855335

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه؛

محمدرضا عباسی گفت: در استان کرمانشاه برنج، شکر، روغن، ماکارونی و سایر محصولات اساسی به اندازه کافی وجود دارد و مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا عباسی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: در استان کرمانشاه برنج، شکر، روغن، ماکارونی و سایر محصولات اساسی به اندازه کافی وجود دارد و مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

وی افزود: در واقع برنامه ریزی های لازم برای تامین کالاهای اساسی توسط سازمان جهاد کشاورزی، شرکت های توزیع، نگهداری دام، ادارات غلات و بازرگانی و … انجام شده است.

عباسی با بیان اینکه نفت هم اکنون با نرخ ارز نیمایی توزیع می شود، گفت: توزیع مواد اولیه دام با نرخ 4200 تومان انجام می شد اما اکنون به صورت ارز نیمایی، ذرت، کنجاله، سویا است. و جو و این بر قیمت گوشت قرمز و مرغ تاثیر گذاشت.

وی گفت: در حال حاضر نیز از ذخایر دولت برای تامین برنج، شکر و شکر استفاده می کنیم تا بازار تنظیم شود و قیمت ها به طور ناگهانی افزایش پیدا نکند.

معاون بازرگانی و توسعه خواربار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه قیمت تمام شده چهار قلم مرغ، تخم مرغ، شیر و روغن بر اساس ارز نصف محاسبه می شود، این اقلام دیگر قابل محاسبه نیست. دو قیمت

عباسی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و شرکت های پخش به اندازه کافی اقلام اساسی را تامین می کنند تا کالاهای مذکور با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب به فروش نرسد.

وی در خصوص الزام کارخانه‌های تولیدی به درج قیمت مصرف‌کننده کالاها، افزود: اکنون وزارت صمت موظف است با همکاری سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بر این موضوع نظارت کند و به همه کارخانه‌های تولیدی اعلام شود که هر دو نرخ باید رعایت شود. تولید کننده و مصرف کننده باید روی محصولات و کالا قید شود در غیر این صورت تخلف است و جریمه می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید