باید سعی کنیم بلندگوی دشمن نشویم/ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در روستاها وجود ندارد


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839020

در دیدار نماینده ولی فقیه با متولیان بازار سمنان اشاره شد؛

سید محمدرضا هاشمی گفت: در حوزه کالاهای اساسی استان در بحث مرغ، تخم مرغ، روغن، شکر و آرد مشکل یا کمبودی وجود ندارد. اولویت ما تامین آرد نانوایی ها بود که با اقدامات مناسب انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; در راستای بررسی آخرین تحویل کالاهای اساسی در استان سمنان و همچنین نظارت مستمر بر بازار استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و اعضای تیم تنظیم بازار با حجت الاسلام والمسلمین ماتیاس نماینده مردم سمنان دیدار و گفتگو کردند. مقام معظم رهبری و امام جمعه سمنان.


مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد

استاندار سمنان در این جلسه با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه استان از طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: در استان سمنان جلساتی به صورت مستمر برگزار می شود و مردم شریف و بزرگوار، با بصیرت و ولایتمداری همراهی می کنند. دولت در این پروژه

هاشمی افزود: در حوزه کالاهای اساسی استان هیچ مشکل یا کمبودی در بحث مرغ، تخم مرغ، روغن، شکر و آرد وجود ندارد، اولویت ما تامین آرد نانوایی ها بود که با اقدامات مناسب انجام شد.

به گفته استاندار سمنان، اقدامات لازم برای تنظیم بازار دام سبک و گوشت قرمز نیز در دستور کار است و اصناف، کسبه، بازاریان و مردم همکاری بسیار مطلوبی در این طرح داشته اند.

وی در پایان اذعان داشت: از حمایت ائمه جمعه استان در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها قدردانی می کنم.


ما باید آرامش را در جامعه ایجاد کنیم

حجت الاسلام والمسلمین مطیع نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این نشست گفت: و تحقق اقتصاد مقاومتی در آینده خواهد بود.

مطیعی افزود: از صبر و شکیبایی مردم کشور به ویژه استان سمنان در اجرای این طرح کمال تشکر و قدردانی را داریم و خواستار احترام به خرید و مصرف کالا و مصرف بی رویه کالا و انبارداری هستیم. ” خارج از حد معمول

سخنگوی مقام معظم رهبری در سمنان گفت: باید با افرادی که قصد سیاه نمایی و تحریک تفکر ناکارآمد و ناتوانی دولت در رفع نیازهای عمومی مردم را دارند برخورد قاطع و جدی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز همه باید مراقب باشیم که خواسته یا ناخواسته بلندگوی دشمن نشویم و از این رو باید تلاش کنیم آرامش را به جامعه تزریق کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید