مشکلی از نظر فراوانی و موجودی کالاهای اساسی در کشور وجود ندارد


ساعت: 22:12
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839610

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزرای صمت و جهاد کشاورزی در خصوص میزان موجودی کالاهای اساسی، گفت: خوشبختانه در زمینه ذخیره کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و محدودیتی برای فراوانی کالاهای اساسی وجود ندارد. کالا.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور امشب (سه شنبه) تشکیل و گزارشی از آخرین وضعیت بازار و موجودی کالاهای اساسی ارائه شد.

محمد محبر با اشاره به گزارش وزرای صمت و جهاد کشاورزی در مورد میزان موجودی کالاهای اساسی، گفت: خوشبختانه در زمینه ذخیره کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و محدودیتی برای فراوانی کالاهای اساسی وجود ندارد. کالا.”

با تلاش جدی دولت هیچ دغدغه ای برای تامین نیازهای مردم کشور وجود ندارد و با وجود اینکه امروز شاهد کمبود کالاهای اساسی و گرانی در برخی کشورها هستیم، مردم ایران دغدغه ای ندارند. فراوانی کالا

وزرای صمت و جهاد کشاورزی همچنین از حل مشکلات تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم از جمله روغن، مرغ و تخم مرغ خبر دادند و گزارشی از برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای جوجه ریزی و تحویل جوجه و تخم مرغ در طول زمان اعلام کردند. ماه ها.

وزیر کشور همچنین با ارائه گزارشی از مشکلات برخی نانوایی ها و مذاکره با اتحادیه نانوایان از اتخاذ راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات نانوایی ها و رفع صفوف نانوایی ها خبر داد.

در این جلسه رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری، امور داخلی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، استاندار بانک مرکزی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، استاندار تهران و دادستان تهران نیز حضور داشتند.

رئیس سازمان جنایی نیز در این جلسه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده های گرانفروشی و احتکار طی روزهای اخیر ارائه کرد و گفت: با تقویت نظارت ها و بازرسی ها، رعایت ضوابط قیمت گذاری توسط تولیدکنندگان و جلوگیری از تخلفاتی مانند گرانفروشی و احتکار و در حال انباشته شدن هستیم .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید