ایجاد شغل برای بیش از 1500 نفر در بوئین زهرا با راه اندازی طرح های هفته دولت



وی افزود: با افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان بوئین زهرا برای 906 نفر به صورت غیر مستقیم و برای 647 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.



فرماندار شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت به صورت انفرادی شامل 102 پروژه در حوزه عمرانی، 16 پروژه در حوزه اقتصادی و 11 پروژه در حوزه فرهنگی و آموزشی است.



وی با اشاره به مهمترین پروژه های هفته دولت در شهرستان بوئین زهرا گفت: افتتاح سیستم آبیاری تحت فشار گلخانه، پست برق، 6 پروژه در مدارس و فضاهای آموزشی، چاه آب شرب. در روستاها توسعه شبکه آب و احداث مخازن آب شرب از جمله طرح های هفته دولت است.

افتتاح 4 خانه معلولان در هفته دولت

این مسئول افزود: زیرسازی و جدول گذاری، آسفالت و روکش راه های روستایی، روکش آسفالت محورهای مواصلاتی و راه های روستایی، باغات شهری، گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی و کشاورزی از دیگر پروژه هایی است که در هفته جاری به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در هفته دولت 4 واحد مسکونی معلولان و یک پروژه مسکن کمیته امداد افتتاح و دو پروژه ثابت در شهرستان ها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسید.

ادیب رامندی با اشاره به لزوم تبیین و تبیین دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان ها در هفته دولت، گفت: با معرفی اقدامات انجام شده مردم به نظام، انقلاب و مسئولان خوش بین می شوند.

وی در خاتمه تاکید کرد: افتتاح و راه اندازی پروژه های مختلف در کشور و ارائه و گزارش دستاوردها نشان از کارآمدی و پویایی نظام علیرغم همه فشارها و تحریم های اقتصادی دارد و باعث ایجاد امید در مردم و کسانی می شود که نگران نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید