بسیج سازندگی برای جهاد و خدمت در سنگر محرومیت زدایی

ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786565

ماهری گفت: بازی سازندگی با به تصویر کشیدن روحیه جهادی، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام، محرومیت زدایی در مناطق فقیرنشین برای خدمت به مردم آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ماهری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان ضمن تبریک هفته بسیج ضمن تشریح هفته بسیج به تشریح فعالیت های بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان در این هفته پرداخت و گفت: بهداشت، واکسیناسیون 25 هزار قطعه طیور و پرندگان در سطح شهرستان. وجین علف های هرز و ساخت مسجد در روستای برزرد و اعزام 80 جهادگر بسیجی برای اعمال اقتدار بسیج در استان از جمله فعالیت های بسیج در این هفته بود.

وی افزود: از دیگر برنامه ها برگزاری دوره های آموزشی کارآفرینی در شهرستان های بیکاه و جگین در هفته جاری است که امیدواریم بتوانیم گام های مثبتی برای مقابله با بیکاری و ایجاد اشتغال برداریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان در خصوص بحث اشتغال گفت: محرومیت زدایی و اشتغال زایی مهمترین وظیفه بسیج سازندگی است. و همکاری کمیته کمک های 20 میلیارد ریالی در اختیار خانواده بسیجی نیازمند کار قرار می گیرد.

ماهری اقدامات بسیج را برای خدمت رسانی به مردم در تمامی صحنه ها و فعالیت های خیرخواهانه در راستای محرومیت زدایی برشمرد و تصریح کرد: از جمله برنامه هایی که در این هفته اجرا می شود می توان به کمک به بیماران نیازمند و اعزام تیم پزشکی و ویزیت رایگان به روستا اشاره کرد. به سیا زرد و گارو اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع 720 سبد زندگی به ارزش 360 میلیون تن توسط خیرین بسیجی و جهادی از دیگر برنامه های ما در هفته بسیج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید