بسیج سازندگی نماد محرومیت زدایی و خدمت رسانی / ساخت 33 مسکن برای خانواده های کم درآمد در هنداب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عبدالله گهاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هونداب به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در گفتگو با نسیم هنداب اظهار داشت: و خدمت به یاران انقلاب اسلامی در مواقع حساس و مهم برای کشور.

وی ادامه داد: امروز بسیج سازندگی با تعریفی جدید از حاکمیت جهادی در عرصه های کلیدی کشور، با حضور آگاهانه، مصمم، ایثارگر و بصیرانه، ابراز عشق و محبت و نماد عزت، اقتدار، میهن پرستی، خودخواهی. فداکاری و ایثار در تحقق «آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارد.

قهاری به بسیج سازندگی بخشداری خنداب در سال 1400 در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی و اردوهای جهادی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: ساخت 33 مسکن برای خانوارهای کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، احداث حوضچه آب. ذخیره سازی در روستای سیردار به حجم 700 مترمکعب توزیع 14 سری جهیزیه بین زوج های جوان و کم بضاعت توزیع 17000 بسته کمک غذایی در قالب کمک واقعی با مساعدت مدیریت شهری توزیع 200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، ارائه 3 میلیارد تن تسهیلات برای اقتصاد مقاومتی و برگزاری 17 کلاس آموزشی در حوزه اقتصاد مقاومتی از اقدامات جهادی جهادگران شهرستان هنداب است.

فرمانده سپاه خنداب افزود: تامین قیر لازم برای آسفالت معابر خاکی شهرستان به ارزش چهار و نیم میلیارد تن، احداث پل بین روستای شاوه و امامزاده دهچال با همکاری منطقه مرکزی، خطوط لوله انتقال 3 کیلومتر آب کشاورزی، ساخت 1500 متر توده آبرسانی کشاورزی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید