تولید محتوای فاخر بسیج، عقلانی سازی در برابر تهدیدات دشمن است/ بسیج و گردان های سایبری خلأهای نظام را پر می کنند.

ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781248

سردار گیاسی گفت: از نظر فضای مجازی ظرفیت خوبی در بسیج داریم و این ظرفیت ها نیاز به ساماندهی دارد؛ یکی از موضوعات مهم در این زمینه ایجاد محتوای عالی است که باید بتواند جریان داشته باشد جمهوری اسلامی قصد دارد با تهدیدات دشمن روبرو شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار سید هاشم گیاسی فرمانده سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در مراسم آغاز به کار همایش ملی محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی مشهد، اظهار داشت: در آستانه یوم الله سیزدهم آبان هستیم که سه رویداد مهم در آن برگزار می شود. صورت گرفت. ابتدا تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43 و سپس کشتار دانشجویان در سال 57 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 را داریم که همه این اتفاقات دارای یک هویت ضد استکباری مشترک است.

وی افزود: این مراسمی که در آن هستیم نیز مصادف با روزهای قبل از 13 آبان است و باید این فرصت را در نظر بگیریم و از آن برای تبیین استکبارستیزی در تولیدات شما استفاده کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: البته نگاه ائمه انقلاب در کنار مردم و فرزندان بسیجی ما برای اولین بار تا به امروز انتخاب شده است، یعنی باید نگاهی قوی و قوی داشته باشیم. حضور در همه عرصه ها. .

گیاسی ادامه داد: امروز به برکت این اراده ایران قدرت برتر منطقه است و تمرینات بسیار خوبی در عرصه های مختلف داریم. بر اساس همین روحیه استکبارستیزی، شاهد اتفاقات بزرگی همچون خروج نیروهای آمریکایی از منطقه بوده ایم، در حالی که آمریکا دهه ها در منطقه ماندگار شد، اما به دلیل حضور پررنگ ایران در عرصه های مختلف، دیگر نمی توان استکبار را در این منطقه مشاهده کرد. مقاومت کرد.

وی تاکید کرد: در سال های آینده با توجه به شیب تند دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، قطعاً دشمن ضربات بیشتری را متحمل خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: امروز با توجه به آمادگی های ایران در عرصه نظامی به ویژه حضور پررنگ ایران در منطقه و حضور مردم در 8 سال دفاع مقدس، استکبار اجازه ورود فیزیکی و یا حضور ایشان را نمی دهد. می خواهد دوباره در صحنه جنگ سخت آزمایش شود.

گیاسی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جنگ نرم با دشمن، باید در این زمینه خود را تقویت کنیم. در جنگ سرد دشمن به مرزهای ما حمله می کند و سعی می کند آنها را از بین ببرد و در آنها نفوذ کند، اما در جنگ نرم دشمن به سمت ایمان و عزم و ارکان اصلی انقلاب و نظام می رود و در جنگ سخت اگر دشمن شلیک کرد با تمثیل مقابله می کند. واضح است، اما در فضای غبارآلود فضای جنگ نرم سازوکار خاص خود را برای مبارزه با دشمن دارد.

وی گفت: در جنگ نرم دشمن می خواهد امکانات انقلاب را به تهدید تبدیل کند. جوان یک فرصت است و با توجه به حضور جوانان در فضای مجازی، دشمن می خواهد این فرصت را به تهدید تبدیل کند. در واقع دشمن امروز سنگرهایی را که در جنگ سخت با آن مواجه بودیم در پیاده روها، دانشگاه ها و مدارس ما قرار داده است، بنابراین اگر برنامه ای برای جنگ نرم نداشته باشیم، قطعا آسیب خواهیم دید.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز دشمن با تحقیق و اقدام دقیق روان جوان ما را تهدید کرده است، بنابراین یکی از مصادیق اصلی مخالفت با دشمن، بحث فضای مجازی است. ابتدا باید در فضای مجازی مراقب خودمان باشیم و برای حضور در این فضا برنامه های قانع کننده و مثبتی داشته باشیم و در مرحله سوم بتوانیم در همان فضا پاسخگوی دشمن باشیم.

وی افزود: ما در بسیج از نظر فضای مجازی ظرفیت های خوبی داریم و این ظرفیت ها باید ساماندهی شود که نتیجه و محصول آن باید در شأن شما باشد. یکی از موضوعات مهم در این زمینه تولید محتوای فاخر است که باید بتواند آن محتوا را منطقی کند.« جمهوری اسلامی با آن قصد دارد با تهدیدات خصمانه روبرو شود.

تولید محتوای باشکوه بسیج جریانی در برابر تهدیدات دشمن است

غیاثی گفت: استعدادهای خوبی در این زمینه وجود دارد که اگر این استعدادها در کنار هم قرار گیرند و به خوبی از آنها استفاده کنند، قطعاً شاهد اتفاقات خوب زیادی خواهیم بود. به یاد داشته باشید که از کلیشه ها و جذابیت در محصولات خود اجتناب کنید. مقام معظم رهبری (مدظله) می فرمایند بسیج باید خلأهای موجود در نظام را پر کند، بنابراین یکی از این خلاءها در فضای مجازی است که با حضور بسیج و گردان های سایبری می توان این خلأها را پر کرد.

وی گفت: گردان های سایبری ما باید این کارآمدی را داشته باشند و هوشمندانه در میدان حضور داشته باشند تا به رسالت و رسالت خود عمل کنند، بنابراین نباید در عرصه فضای مجازی بی تفاوت و منفعل باشیم چرا که دشمن با تمام وجود در میدان فضای مجازی موجود است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در قسمت انیمیشن گزیده ای از کتاب دریادل، زندگینامه شهید رفیعی و موضوع «تفاوت نکنیم» در دستور کار گروه های تولید محتوا قرار گیرد و در بخش ویژه بازی های موبایل، موضوع “جوانان و مقاومت” در بخش نرم افزارهای ویژه موبایل “تولید، نگهداری و وقفه” انتخاب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید