رسانه ها از پلیس جلوترند و کارشان کارآمدتر است / برخورد پلیس با رفتارهای پرخطر / استفاده حداکثری از گردان های بسیج سایبری


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815797

سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه امسال تردد خودروهای خطرناک را محدود می کنیم، گفت: در مقابل خودروهایی که دارای حرکات خطرناک هستند قاطعانه می ایستیم و قطعاً خودرو را توقیف می کنیم و تا پایان روز اجازه تردد نمی دهیم. آخر هفته. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان ، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم افتتاحیه طرح نوروزی اقدامات مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان های امدادی استان کرمان با ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت. به ویژه سردار دلا: سربازان امنیتی در خط مقدم خدمت رسانی انسانی هستند و حتی در بسیاری جاها از ما جلوتر هستند و کارشان کارآمدتر و موثرتر است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: خداوند بار دیگر در بزرگ ترین رزمایش ماموریتی سال خدمت کرده است، بنابراین با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای مسئول در این حوزه شروع کنیم و بسیاری از عزیزان هستند که امروز و در این زمینه در میدان حضور ندارند، بلکه در خط مقدم هستند و کار می کنند.

وی ادامه داد: امسال با سال های قبل و در دوران ولیعهدی بسیار متفاوت است و باید در این ایام و در لحظات باقی مانده آمادگی بیشتری داشته باشیم و این جایگاه را به حداکثر برسانیم و هر چه بیشتر نیروها را تربیت و توجیه کنیم. «به روز رسانی.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان تاکید کرد: آمادگی داریم آموزش های بزرگ و خدمت بزرگی را به مردم فهیم و بصیر استان انجام دهیم، چه پذیرای زائرانی که برای زیارت آرامگاه سردار دلا به کرمان می روند و چه گردشگران نوروزی و… مسافران نوروزی: «و همه دست به کار شویم.

وی یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران را این است که در مقاطعی همه دست به دست هم می دهند اعم از مردم و سازمان ها. از سازمان های هلال احمر، پلیس راهور و… استفاده کنیم تا حضوری خاص و پر رنگ در کنار مردم داشته باشیم.

سردار ناظری گفت: مردم در محورهای حادثه خیز اقدام به ساخت موکاسین می کنند و دومین ظرفیتی که می خواهیم از آن استفاده کنیم ظرفیت عظیم گردان های سایبری بسیج و سپاه است، بنابراین اگر افراد در جاده ها و یا در محل هستند بسته به آب و هوا یا تغییر در محل هستند. از آب «و دستور دادند که از این گردان ها خبر دهند.


وی با بیان اینکه تمامی اخطارها بر اساس شرایط جوی بر عهده گردان های سایبری خواهد بود، گفت: همه دستگاه ها باید از این فضا و ظرفیت برای اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.

سردار ناظری با بیان اینکه امسال تردد خودروهای خطرناک را محدود خواهیم کرد، افزود: در مقابل خودروهایی که دارای حرکات خطرناک هستند و رانندگانی که ممکن است سرپیچی کنند، قاطعانه می ایستیم و توقیف وسیله نقلیه را فراموش نکنند و اجازه توقف تردد را تا پایان زمان انجام دهند. پایان تعطیلات. “او نمی دهد.


فرماندهی انتظامی جنوب شرق تاکید می کند: به وسیله نقلیه ای که در نوروز برای سرنشینان یا سرنشینان تصادف ایجاد می کند، اجازه تردد نمی دهیم مگر اینکه راننده رفتار خود را تغییر دهد و کنترل هوشمند را اعمال می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا مردم ایران سالی خوب و حیاتی را آغاز کنند و مردم از این فضای همدلی نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید