رئیس سازمان بسیج مستضعفین: 982 گردان سایبری شهرستان و 2500 گردان سایبری شلیک شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: 982 گردان سایبری شهرستان و 2500 گردان سایبری شلیک شدند.

رو نه : سردار سلیمانی گفت: بسیجیان در فضای مجازی حضوری فعال دارند; تاکنون 982 گردان سایبری شهرستانی و 2500 گردان سایبری در محل راه اندازی شده اند.

سردار سرتیپ گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در جشنواره مالک اشتر بسیج گفت: ما بودیم؛ موضوعی که باعث شده بی عدالتی و ظلم بسیج شود.

وی افزود: اما در سال گذشته و در 6 ماهه اول سال جاری بسیجی از موقعیت تهدید تاج به دلیل گسترش تاج استفاده کرد و سعی کرد آن را به فرصت تبدیل کند. بنابراین تلاش‌ها برای غربالگری و کمک به پیوند عروق کرونر و واکسیناسیون آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: جمع آوری 20 میلیارد تومان در قالب کمک های مردمی، احیای اثربخشی پایگاه های مقاومت بسیج از 10 درصد به 32 درصد، راه اندازی 42 هزار گروه جهادی در مسیر محرومیت زدایی، تعهد ده ها هزار نفر. پروژه های محرومیت زدایی، حضور در مناطق زلزله زده و ساخت 200 مسکن در سی سخت و 235 مسکن برای مردم اندیکا و کوهرنگ که به زودی آغاز می شود، بخشی از فعالیت های بسیج در سال های اخیر است.

سردار سلیمانی افزود: بسیجیان در فضای مجازی نیز حضور فعال دارند; تاکنون 982 گردان سایبری شهرستانی و 2500 گردان سایبری در محل راه اندازی شده اند. همچنین در جهاد تبیان نیز نیروهای بسیج در فضای مجازی نقش آفرینی می کنند به طوری که بیش از چهار میلیون نفر در شبکه ثامن عضویت دارند.

وی گفت: تمرکز بر سبک زندگی ایرانی اسلامی، جمعیت، ازدواج آسان، فرهنگ کار و تولید، زندگی سالم و تفریح، مقابله با آسیب های اجتماعی و برپایی کمپ های حمایت از معتادان در 10 استان کشور، ساخت فیلم هایی از جمله به عنوان تک تیرانداز، ساخت بازی های رایانه ای مانند سفیر عشق و مختار، انتشار چندین هزار جلد کتاب، با محوریت حوزه آموزش شبکه ترویج بسیج، راه اندازی 25000 صندوق قرض الحسنه در مساجد برای حمایت از طرح های اقتصادی مقاومت و کسب پیروزی های بیشتر. بیش از 120000 شغل در سال گذشته. این یکی از فعالیت های بسیج است

دیدگاهتان را بنویسید