تولید محتوای فاخر در فضای مجازی منجر به خنثی شدن توطئه های دشمن می شود

ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781632

عبدی گفت: امیدواریم با برگزاری مراسم شاهد پیشرفت خوبی در تولید محتوای عالی در فضای مجازی و خنثی سازی توطئه های دشمن باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام ماشالا عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی در بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان مرکزی به نقل از امام خمینی (ره) حماسه بزرگی را با اراده خود آفرید.

عبدی گفت: انقلاب اسلامی پس از 42 سال زندگی به برکت خود در جهت تحقق ظهور حضرت مهدی (عج) قدم برمی دارد و با وجود همه توطئه ها و تحریم های دشمنان امروز به یک نیروی مهم تبدیل شده است. “

وی ادامه داد: نسل جوان و رو به رشد جامعه همواره نقش اساسی در پیروزی ها و خلق دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی داشته و یکی از مولفه های مهم بیانیه گام دوم انقلاب جوانان است.

سخنگوی فرماندهی معظم کل قوا افزود: خوشبختانه بسیج در همه عرصه ها در طول سالیان متمادی پیشگام و عالم بوده و هر جا که کشور و مردم به او نیاز داشته باشند، بسیج نقشی را ایفا کرده است که در انقلاب مقدس اسلامی نمود پیدا کرد. دفاع و دفاع: «از ارزش‌های اسلامی، سازندگی و خدمات گرفته تا زیرساخت‌های ساختمانی، می‌توان تلاش‌های علمی و پژوهشی و مبارزه با بیماری‌های قلبی را دید.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب، نقش بسیج در جهاد علمی و جهاد تبیین است. در عرصه جهاد علمی باید از دل تهدیدها فرصت های بزرگی ایجاد کرد و در جهاد تبیین باید روز به روز شاهد تقویت ارزش ها و اعتقادات دینی باشیم.

عبدی گفت: تلاش بسیج در عرصه جنگ نرم علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان و تقویت باورهای مردم، امروز برای مردم دلگرم و دلگرم کننده است. تحقق جهاد نقش تبیینی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در بین جوانان شاهد نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف هستیم و امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهای ارزشمندی شاهد پیشرفت خوبی در زمینه تولید محتوای فاخر باشیم. فضای مجازی و خنثی کردن توطئه ها «دشمن باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید