مقابله با جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی دشمن باید یک اصل مهم در بین مسئولان و اصحاب رسانه باشد


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908949

جانشین فرمانده بسیج مردمی سپاه قدس گیلان:

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقابله با جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی دشمن باید در بین مسئولان و اصحاب رسانه یکسان باشد، گفت: چرا که برخورد توهین آمیز استکبار نسبت به جمهوری اسلامی ایران بسیار قوی و شایسته است. توجه .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سرهنگ پاسدار عباس حسینی امروز در جمع خبرنگاران تهاجم فرهنگی استکبار از طریق جنگ نرم و رسانه ای را بسیار شدید دانست و اظهار داشت: مقابله با جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی دشمن باید در بین مسئولان و اعضا یک اصل باشد. رسانه ها باید جا بیفتند زیرا برخورد تهاجمی استکبار نسبت به جمهوری اسلامی ایران بسیار قوی و شایسته توجه است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در مقابله با تهاجم رسانه ای و فرهنگی دشمن گفت: بیش از دو هزار و 500 رسانه بیگانه و فارسی زبان در سراسر کشور به تبلیغات گمراه کننده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن می پردازند. از جمله استان گیلان باید با بسیج امکانات و خنثی کردن تمام نقشه های دشمن به افزایش امید در کشور کمک کنند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار بر لزوم تغییر فضای رسانه ای به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و تصریح کرد: باید با استفاده تخصصی از فرهیختگان و رسانه ها وضعیت موجود روشن شود و اقدامات مطلوب رسانه ای انجام شود. برای تغییر محیط رسانه ای به نفع عمل کنید

حسینی برگزاری جشنواره های مختلف رسانه ای را یکی از راه های مقابله با جنگ رسانه ای دشمن و روایت دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: در این زمینه سازمان بسیج رسانه در کشور و مقام معظم رهبری با درک شرایط موجود و با توجه به فرمایشات مسئولین جهت اعتلای بسیج، جشنواره های مختلف از جمله ابوذر را با نگاه راهبردی به رسانه برگزار کردند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گیلان گفت: گیلان یکی از استان های تاثیرگذار در عرصه رسانه است و وجود بیش از 460 رسانه مکتوب و غیر مکتوب نشان می دهد که می توانند تاثیرگذار باشند. در کشور، بنابراین یکی از اهداف برگزاری جشنواره هایی مانند ابودر، تشکیل جبهه رسانه ای واحد انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از بزرگ ترین جشنواره های کشور است، افزود: این جشنواره هر ساله در استان گیلان با کیفیت عالی برگزار می شود و مطمئناً همین گونه خواهد بود و این سال

حسینی از همه دستگاه ها خواست برای برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان کمک کنند و گفت: این جشنواره یکی از جشنواره های مهم استان گیلان است، بنابراین همه نهادهای دولتی و غیردولتی باید در برگزاری این جشنواره کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید