رسانه ملی باید حقیقت را به مردم بگوید/ لزوم مقابله رسانه های داخلی با جنگ نرم دشمن

ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790209

با توجه به شرایط سخت فضای رسانه ای دشمن:

یک کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان گفت: در شرایط سخت کنونی که علاوه بر فضای رسانه ای، شاهد فشارهای بسیار مأیوس کننده تحریم ها هستیم، رسانه ملی باید حقیقت را به مردم بگوید. به زور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد فولادی کارشناس سیاسی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به نقش رسانه ها و شبکه های انقلابی در مبارزه با استکبار گفت: رسانه ها نقش اصلی را ایفا می کنند. به گفته مقام معظم رهبری، عملیات روانی بخش عمده ای از جنگ دشمن علیه مردم و کشور ماست. این عملیات محقق نمی شود مگر اینکه رسانه ها نقش دشمن را بازی کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از ظرفیت رسانه ای بالایی برخوردار است، افزود: دشمن در این 40 سال از تمام فرصت های رسانه ای خود برای انحراف نظام و انقلاب اسلامی استفاده کرده است.

کارشناس سیاسی استان هرمزگان با بیان اینکه دشمن به شدت به دنبال تغییر تعریف جامعه و ملت ما به عبارت های مختلف است، گفت: دشمن با تغییر نظام تعریف سعی دارد ارزش های ما را خلاء کند. جامعه ای که نظام ارزشی اش دچار خلاء باشد دچار خلاء هویتی جدی می شود که در این صورت تمدن خود را نیز از دست می دهد. بنابراین فعالان رسانه ای باید در عرصه های مختلف از نظام و انقلاب دفاع کنند.

فولادی گفت: استکبار به این نتیجه رسیده است که با جنگ سنگین و سلاح نظامی نمی تواند در مقابل کشور ما به نتیجه برسد و به همین دلیل رویکرد جنگ نرم را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: در زمینه جنگ سنگین از سلاح های جنگی برای کشتار استفاده می شود و انسان ها در این نوع جنگ ها شهید می شوند، اما فضای جنگ نرم کاملا متفاوت است و آرمان های انسانی متمرکز است. جنگ نرم فضای مجازی است و امروز شاهد تحولات اساسی در عرصه این فضا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

یک کارشناس سیاسی در استان هرمزگان گفت: در حال حاضر بیش از 360 شبکه ماهواره ای فارسی علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و هیچ کشوری به این تعداد شبکه برای حمله به یک کشور ندارد. هدف این شبکه ها از بین بردن اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین دارایی سیستم است.

فولادی گفت: در شرایط سخت کنونی که شاهد فشارهای بسیار ناامیدکننده تحریم ها هستیم همراه با فضای رسانه ای، رسانه ملی باید حقیقت را به مردم بگوید. همانطور که انقلاب اسلامی به مسیر خود تا رسیدن به قدرت ادامه داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید