ترس دشمن از رسانه های پویا و آموزنده/ رسانه ها قدرتمندترین سلاح جنگ نرم هستند


ساعت: 13:11
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920724

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمن از رسانه پویا و آموزنده هراس دارد و از سوی دیگر از رسانه منفعل و بی طرف استقبال می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به هدف دشمن از جنگ ترکیبی و رسانه ای و تحریم های جدید رسانه ای، هدف دشمن از جنگ ترکیبی و رسانه ای را خیانت به کشور و رسیدن به این هدف دانست. هدف، دشمن هیچ کاری نخواهد کرد، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: امروز قدرتمندترین سلاح، سلاح رسانه ای است. طبیعتاً اگر دشمن احساس کند این سلاح راهبردی در دست جوانان انقلابی است، با تمام توان به مقابله با آن می پردازد تا به نوعی طرف مقابل را خلع سلاح کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تحریم ها را ایده خام دشمن برای مهار کشور می داند و می گوید: زمانی که دشمن نتواند جلوی رشد علمی و فکری جوانان آگاه ایران عزیز را بگیرد از روش هایی استفاده می کند. به عنوان تحریم، آنها را محدود کنیم، زیرا دشمن از آگاهی و تبیین مشکلات جوانان ما هراس دارد.

وی افزود: دنیای امروز دنیای آگاهی است; اینکه دشمنان تصور می‌کنند با ممنوع کردن یک جریان رسانه‌ای، دسترسی جوانان به اخبار واقعی و درست را محدود می‌کنند، ناشی از کوته‌اندیشی آنهاست، زیرا جوانان امروزی در میان تاریکی، نور را به خوبی تشخیص می‌دهند و نباید سوار شدن به آن آسان است. موج رسانه ای دشمن

زارع کمالی ادامه داد: البته این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد که ما وظیفه داریم در مقابل این جریان تاریک یک جریان رسانه ای قابل اعتماد و قابل اعتماد به مخاطبان خود ارائه کنیم تا استکبار در تحریم جریان رسانه ای مزیتی پیدا نکند.

وی با بیان اینکه اتحادیه رسانه و ایجاد رسانه های موثق موجب شکست تحریم های رسانه ای می شود، گفت: معتقدم جریان های رسانه ای کشور با تمرکز بر ایجاد رسانه های معتبر و قابل اعتماد و تبیین مشکلات در در حال حاضر می توانند تحریم رسانه ای را شکست دهند و باید توجه داشت که رسانه ها باید جریان های به موقع و توضیحی ایجاد کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: رسانه ها باید به روز، به روز و صادق با مخاطبان خود باشند، رسانه ها نباید منفعل باشند و با رعایت این نکات قطعا این رسانه تاثیرگذار و موثر خواهد بود. بادوام.

زارع کمالی با بیان اینکه مقاومت از هر جهت و در هر شاخه ای دشمن را در هم خواهد شکست، یادآور شد: امروز میدان میدان رسانه است؛ امروز میدان رسانه است. سلاح رسانه ها و افسران جنگ نرم پیشگامان این عرصه هستند.

وی افزود: دشمن از رسانه های پویا و آموزنده هراس دارد و از سوی دیگر از رسانه های منفعل و بی طرف استقبال می کند. او از توضیح می ترسد و از سکوت و انحراف استقبال می کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزددامه گفت: همانطور که ایران عزیز اسلامی در عرصه های نظامی به قدرت های جهانی نزدیک شده و به دستاوردهای بی نظیری دست یافته است، ما نیز موظف به برتری در جنگ رسانه ای هستیم.

وی تصریح کرد: قطعاً جوانان ایرانی با تلاش و پشتکار به این هدف خواهند رسید و اینگونه است که تحریم های رسانه ای خنثی و بی اثر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید