امروزه سلاح اصلی دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی، رسانه ها و تبلیغات هستند


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842034

ناصری موحد گفت: در حال حاضر رسانه ها و تبلیغات آخرین و موثرترین سلاح دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در جنگ ترکیبی و شناختی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه صبح امروز با حضور در یادمان شهدای مرشک تربت حیدریه گفت:

وی افزود: سخت ترین کار برای مردم، دادن جان است، اما رزمندگان و شهدای ما از جانفشانی استقبال می کنند و آن را فدای ایمان، ایمان و کشور خود کرده اند.

ناصر موحد افزود: در هر انقلابی اگر کادری تشکیل نشده باشد، یعنی نیروی انقلابی در مسیر مهدویت و تشکیل تمدن نوین اسلامی تربیت نشده باشد، این انقلاب هیچ کاری نکرده است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز سرود فرمانده دنیا را تکان داد. در نقاط مختلف دنیا این سرود را می خوانند و در مقابل بوق های تبلیغاتی دشمن به جنگ این سرود آمده اند.»

ناصری موحد گفت: انقلاب ما از مرگ نمی ترسد و انقلاب افتخار است و این را از سردار حاج قاسم سلیمانی یاد گرفتیم که گفت ما امت امام حسین هستیم.

وی گفت: امروز بیش از 3000 شبکه ماهواره ای در کشور ما وجود دارد و 193 خبرگزاری در دنیا وجود دارد که از این تعداد 4 خبرگزاری غول پیکر از آمریکا، فرانسه و انگلیس در تلاش هستند تا دل ما را به دست آورند تا بتوانیم به راه خود ادامه دهیم. راه ماست.» سراغ شهدا نرو.

فرمانده سپاه حیدریه تربت دلیل دشمنی آمریکا با ایران اسلامی را نبود انرژی هسته ای و یا حتی بمب اتمی دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید