قدرتمندترین ابزار مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، رسانه است


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911474

موحد گفت: امروز دشمن در یک جنگ تمام عیار شناختی و ترکیبی با محوریت شبه فرافکنی، تضعیف افکار عمومی و القای یأس و ناامیدی بر ضد نظام اسلامی قیام کرده است و مهمترین و بزرگترین ابزار مقابله با آن همین است. رسانه ها مخالف هستند.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; احمد ناصری محد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امروز دشمن در یک جنگ تمام عیار شناختی و ترکیبی با محوریت شبه فرافکنی و انحراف علیه نظام اسلامی قیام کرده است. افکار عمومی و القای یأس و ناامیدی، مهم ترین و بزرگترین ابزاری که می تواند با آن مقابله کند، رسانه است.

وی تصریح کرد: دشمن برای گرفتن افکار و عقاید به اعتقادات حاکمان حمله می کند، بنابراین نباید پرسنل را برای انقلاب و با همان راهی که امام راحل در سال 42 در خصوص اهداف و افکار انقلاب ایجاد کردند، از دست بدهیم.

ناصری محد افزود: در هر عرصه ای که انقلاب نیاز داشت بسیج پیشگام بود، در عرصه دفاع، جنگ تحمیلی و حریم حرم حضور پررنگ داشت و اکنون در عرصه های فرهنگی، هنری، ورزشی. ، تولید و دانش بنیان و هر جا که نیاز به سیستم باشد در میدان بود.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی همه جانبه دشمن علیه انقلاب اسلامی، امسال 150 عنوان از برنامه بزرگداشت هفته بسیج در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی شعار امسال هفته بسیج را بسیج در خدمت ملت ایران عنوان کرد و افزود: امسال برنامه های هفته بسیج در تربت حیدریه دارای 369 فعالیت کلیدی است که مهمترین این برنامه ها در پایگاه ها همایش بصیرتی با عنوان جهاد تباین».

فرمانده سپاه تربت حیدریه به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه با حضور بسیجیان و پاسداران، اجتماع مردم مومن محله و همایش مهر، نذر خون، 20 درصد تخفیف برای سلامت مقاوم رسیدگی به مردم از مهمترین برنامه های اولین روز از هفته بسیج است.

وی بیان کرد: نشست معتمدین محله اسلامی، کافه بحث در مقطع راهنمایی با تاکید بر تبیین جهاد، تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، همایش بصیرت در سطح پایه و همایش تجلیل از فعالان جهادی با تاکید بر بسیج دانشجویی از دیگر برنامه های هفتگی بسیج است.

فرمانده ناحیه تربت حیدریه همایش و رزمایش گردان سایبری بسیج، همایش اقتدار بسیج، یادواره شهدای فرهنگی و شاهچراغ، همایش زندگی عفافانه، اجلاس فرماندهان بسیج، ایجاد نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، جشن بزرگداشت برترین های تولید محتوای دیجیتال بسیج و سایر برنامه های این هفته.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید