آمریکا دشمن ایران قدرتمند و مستقل است/ دشمن آمده است با جنگ ترکیبی با ایران مقابله کند



وی افزود: رهبران آمریکا سال 2025 را سالی تعیین کننده برای آمریکا و جهان می دانند و یکی از مهم ترین چالش های پیش روی خود ایران قدرتمند است.

مسئول سابق سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: امروز آمریکا ایران را عامل تضعیف خود می داند و به همین دلیل تضعیف انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار می دهد.



طیب گفت: امروز آمریکا استراتژی مهار ایران را در دستور کار قرار داده و دیگر خبری از جنگ های سنگین نیست، بلکه جنگ ترکیبی است.

مشاور فرمانده سپاه تصریح کرد: با توجه به ایده ها و راهبردهای سران آمریکا، هدفشان این است که در سال 2025 آمریکا حاکم دهکده جهانی باشد و در 20 سال آینده باید مشکلات خود را حل کنند.



وی تصریح کرد: اتاق فکر آمریکایی تشخیص می دهد که باید زیرساخت های ارتباطی را به گونه ای تعریف کند که همه مرزهای کشورها، اقوام، مذاهب، نژادها و حتی خانواده ها برداشته شود و آمریکا دیکته کند که در دنیا چه اتفاقی می افتد.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید بپذیریم که امروز یکی از چالش های پیش روی آمریکا این است که ایران قوی و خودکفا است، جمهوری اسلامی ایران به موضوع اصلی رقابت های سیاسی در آمریکا تبدیل شده و چالش بزرگی برای رهبری آمریکاست. در جهان.

طیب با اشاره به شعار راهبردی امام راحل «نه شرق و نه غرب جمهوری اسلامی» گفت: مکتب اسلام برای همه امور زندگی برنامه دارد، بنابراین امروز حتی آمریکایی ها می گویند ایران الگوی جدیدی به دنیا ارائه می دهد.

وی ادامه داد: بی ثباتی امنیت و تبدیل ارزش های مردم به نفرت دو راهکاری است که در حوادث اخیر شاهد آن بوده ایم.

آشفتگی عامل عدم پیشرفت ایران است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: هویت انقلابی، دفاع مقدس، خدمت، مقاومت و قدرت پنج هویتی است که 40 سال است در ایران اسلامی به دست آمده است و امروز دشمن می خواهد این هویت ها را مخدوش کند.

طیب اضافه کرد: تقلید، تردید در صداقت، ایجاد بی تفاوتی در مردم و ترس در اموال، ایجاد نابسامانی اجتماعی، افزایش نفرت و کینه توزی در بین اقوام، نافرمانی در همه سطوح جامعه، مقابله امنیتی، سیاسی و اجتماعی و تبدیل نافرمانی فردی به صورت اجتماعی. امنیت و قدرت سیاسی و هرج و مرج اجتماعی از جمله راهکارهایی است که دشمنان در شورش ها به کار می گیرند.

وی تصریح کرد: مبلغان و دلسوزان نظام باید فرآیندهای هویت سازی و سوزاندن را تغییر دهند و با شناخت شبهات به سوالات مردم پاسخ دهند و در روش های تبیینی و تبلیغی خود تجدید نظر کنند.



مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: قیام ها طرحی بود تا پیشرفت عظیم ایران در زیرساخت ها و اقتصاد دیده نشود. بنابراین باید سعی کنیم از نابسامانی های اجتماعی جلوگیری کنیم.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید