در حوادث اخیر همه دشمنان انقلاب به میدان آمده اند/ هدف جنگ ترکیبی و رسانه ای تسلیم کشور است.


ساعت: 08:45
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913482

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن با تمام شگردها در حال مبارزه با انقلاب اسلامی است و در اتفاقات اخیر کشور همه دشمنان در عرصه های مختلف جنگ ترکیبی و رسانه ای به میدان آمده اند اما مردم به میدان آمده اند. آنها را شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; محمدباقر ذوالقدر در یادواره شهدای شهر و گیان بخش گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس بخت جنگ را متحول کرد و بسیج همیشه در عرصه های مختلف پیشگام بود..


وی بیان کرد: بسیج نیز در عرصه سازندگی، فرهنگ و خدمت وارد شد و در این عرصه نیز به موفقیت هایی دست یافت و در عرصه مقاومت و دفاع از اهل بیت، بسیج پرچمدار بود..


ذوالقدر اضافه کرد: امروز هم بسیج در این قیام کثیف که دشمنان با تمام قوا علیه کشور به راه انداخته اند پیش قدم شده است..


وی ادامه داد: دشمن با انواع تاکتیک ها در حال مبارزه با انقلاب اسلامی است و جنگ ترکیبی در عرصه های مختلف جریان دارد و باید هوشیار باشیم..


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هدف از این جنگ تسلیم و براندازی است و این جنگ در ابعاد مختلف ادامه دارد تا انقلاب اسلامی ارزش ها و آرمان های خود را رها کند..


وی گفت: دشمنان از ما می خواهند که دست از مقاومت برداریم و قدرت دفاعی خود را از بین ببریم و پیشروی نکنیم.


ذوالقدر گفت: دشمنان انقلاب انواع و اقسام اقدامات خصمانه علیه ملت ایران از کودتا، اقدامات تجزیه طلبانه، اغتشاشات مختلف و ترورهای مختلف تا تحریم های شدید را برای نابودی کشور انجام داده اند، اما به برکت حضور مردم در در صحنه، آنها موفق به رسیدن به اهداف خود نشده اند..


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز دشمن جنگ رسانه ای گسترده ای را آغاز کرده و با این حربه مردم را از انقلاب ناامید می کند و می خواهد به ایران خیانت کند..


وی گفت: ما با وجود همه تحریم ها در همه زمینه ها پیشرفت زیادی داشته ایم و دشمنان به خوبی از این تحولات آگاه هستند..


ذوالقدر ادامه داد: امروز آمریکا مستاصل و رو به زوال است و آن انحطاط قطعی است، به همین دلیل دست به هر کاری می زنند تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرند..


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این اغتشاشات و اغتشاشات یکی از آخرین حربه های مذبوحانه دشمنان انقلاب اسلامی است که به بهانه های مختلف دست به این آشوب ها در کشور می زنند..


وی گفت: در این اغتشاش اخیر همه قدرت های رسانه ای دشمن دور هم جمع شدند و تصور کردند که شرایط برای انقلاب و به قول خودشان تحول اجتماعی مساعد است..


ذوالقدر تصریح می کند: بهانه این قیام، احقاق حقوق زنان بود و همه گروه های تجزیه طلب، کومله، دمکرات و همه مخالفان در این قیام دست داشتند و می خواستند با سلاح های گسترده دست به جنایت بزنند و ایران را مانند سوریه کنند..


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این قیام واقعاً دشمن شکست خورد و به یاری خداوند دشمنان نیز در این طرح ناکام ماندند، هرچند خسارات زیادی وارد شد..


وی ادامه داد: مردم با وجود برخی نارضایتی ها و انتقادات خود را از معاندین جدا کردند و نشان دادند که هر جا ارزش ها و آرمان های انقلاب در خطر بود حضور پررنگی داشتند تا توطئه دشمن را خنثی کنند..


ذوالقدر گفت: درس بزرگی که از این حوادث می‌توان گرفت این است که دشمن همیشه برنامه‌ریزی می‌کند و نباید غفلت کرد و فراموش کرد زیرا ماهیت آنها دشمنی است..


وی بیان کرد: باید نسل جوان را با ماهیت دشمن آشنا کنیم و با تبیین جهاد دستاوردهای نسل جوان را اعلام کنیم و جوانان نیز آگاه و درک شوند..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید